Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Cercar per Autor Castejón, Juan Luis
Saltar a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
O introdueix les primeres lletres:
Ordenar per:
Títol
Data de publicació
Data de enviament
En ordre:
Ascendent
Descendent
Resultats/Pàgina
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autors/Registre:
Tots
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrant resultats 67 a 86 de 112
< anterior
següent >
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
d’agost-2016
Latent class cluster analysis in exploring different profiles of gifted and talented students
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
, et al
1995
Mecanismos de selección de la información en sujetos superdotados
Castejón, Juan Luis
;
Bermejo García, Rosario
21-de setembre-2018
Mediation Analysis of the Relationship Between Educational Capital, Learning Capital, and Underachievement Among Gifted Secondary School Students
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
O'Reilly, Colm
, et al
2018
Mejora de los procesos de evaluación del Trabajo Fin de Máster de Formación del Profesorado, especialidad Orientación Educativa Código de Red: 4118
Veas, Alejandro
;
Miñano, Pablo
;
López Alacid, Mari Paz
, et al
2022
Metodologías docentes de éxito e innovadoras para la formación del profesorado: sinergias con la investigación educativa y la transferencia de conocimiento en los contextos de primera línea de aula
Pozo-Rico, Teresa
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Sánchez Sánchez, Bárbara
, et al
2011
El papel de la inteligencia general, la personalidad, la inteligencia emocional y los conocimientos específicos en la inserción laboral de egresados universitarios de educación
Gilar-Corbi, Raquel
;
Castejón, Juan Luis
;
Mañas-Viejo, Carmen
de maig-2014
Perceived emotional intelligence, general intelligence and early professional success: predictive and incremental validity
de Haro, Jose Manuel
;
Castejón, Juan Luis
2007
Personal and socio-emotional competences in trainee teachers
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Pérez Pérez, Nélida
2020
Personality and salary at early career: the mediating effect of emotional intelligence
de Haro, Jose Manuel
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
24-d’octubre-2023
Pre-Service Teachers’ Personal Traits and Emotional Skills: A Structural Model of General Mental Ability
Izquierdo, Andrea
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Pozo-Rico, Teresa
, et al
2008
Predicción del rendimiento escolar de los alumnos a partir de las aptitudes, el autoconcepto académico y las atribuciones causales
Miñano, Pablo
;
Cantero Vicente, María Pilar
;
Castejón, Juan Luis
2-de setembre-2022
Predictors of University Attrition: Looking for an Equitable and Sustainable Higher Education
Vidal, Jack
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Pozo-Rico, Teresa
, et al
1994
Procesos atribucionales en la Educación Secundaria Obligatoria: un análisis para la reflexión
Sampascual Maicas, Gonzalo
;
Navas, Leandro
;
Castejón, Juan Luis
2021
Promoting Equality in Higher Education: Development and Internal Validity of a Selection Test for Science University Degrees in Ecuador
Sandoval, Ivan
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Veas, Alejandro
, et al
2006
Propuesta de un modelo de adquisición de habilidades y conocimiento complejo
Gilar-Corbi, Raquel
;
Castejón, Juan Luis
2021
Psychometric perspectives in Educational and Learning Capitals: Development and validation of a scale on student evaluation of teaching in Higher Education
Sánchez, Tarquino
;
Veas, Alejandro
;
Gilar-Corbi, Raquel
, et al
2014
Psychometric properties of the Spanish adaptation of the School Attitude Assessment Survey-Revised
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
30-de novembre-2020
Psychometric Properties of the Spanish Version of the Goal Orientation Scales in Ecuadorian Undergraduate Students
Barreno, Segundo Napoleón
;
Veas, Alejandro
;
Navas, Leandro
, et al
10-de setembre-2018
Relationship between parent involvement and academic achievement through metacognitive strategies: A multiple multilevel mediation analysis
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Miñano, Pablo
, et al
8-de desembre-2006
The relationship between quality management practices and their effects on quality outcomes
Tarí, Juan José
;
Molina-Azorín, José F.
;
Castejón, Juan Luis