El papel de las Tecnologías de la Relación, Información y Comunicación (TRIC) y el factor r-elacional en la educomunicación
Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem
http://hdl.handle.net/10045/67637
Títol: | El papel de las Tecnologías de la Relación, Información y Comunicación (TRIC) y el factor r-elacional en la educomunicación |
---|---|
Títol alternatiu: | The role of Relation, Information and Communication Technologies (RICT) and the r-elational factor in the educommunication |
Autors: | Castello-Martinez, Araceli |
Grups d'investigació o GITE: | Comunicación y Públicos Específicos |
Centre, Departament o Servei: | Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social |
Paraules clau: | Comunicación digital | TIC | Cultura participativa | Competencias | Educación | Aprendizaje | Digital communication | ICT | Participatory culture | Abilities | Education | Learning |
Àrees de coneixement: | Comunicación Audiovisual y Publicidad |
Data de publicació: | 2017 |
Editor: | Universidad de Alicante. Grupo de Investigación Comunicación y Públicos Específicos (COMPUBES) |
Citació bibliogràfica: | Revista Mediterránea de Comunicación. 2017, 8(2): 303-305 |
Resum: | Reseña del libro Comunicación digital. Un modelo basado en el factor r-elacional. | Review of the book Comunicación digital. Un modelo basado en el factor r-elacional. |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/67637 |
ISSN: | 1989-872X |
Idioma: | spa |
Tipus: | info:eu-repo/semantics/review |
Drets: | Licencia Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 4.0 |
Revisió científica: | si |
Versió de l'editor: | http://mediterranea-comunicacion.org/ |
Apareix a la col·lecció: | Revista Mediterránea de Comunicación - 2017, Vol. 8, N. 2 INV - COMPUBES - Artículos de Revistas |
Arxius per aquest ítem:
Arxiu | Descripció | Tamany | Format | |
---|---|---|---|---|
ReMedCom_08_02_22.pdf | 160,82 kB | Adobe PDF | Obrir Vista prèvia | |
ReMedCom_08_02_22.mobi | 99,99 kB | Mobi | Obrir | |
ReMedCom_08_02_22.epub | 81,19 kB | ePub | Obrir | |
Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons