Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Busca
Cerca:
Tot el dipòsit
Investigació
Lexicología de los Lenguajes para Fines Específicos y Enseñanza del Léxico (LEXESP)
INV - LEXESP - Artículos de Revistas
INV - LEXESP - Capítulos de Libros
INV - LEXESP - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - LEXESP - Informes / Memorias de Investigación
INV - LEXESP - Libros
per
Filtres actuals:
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Comença una nova cerca
Afig filtres:
Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Resultats 1-10 de 18.
Anterior
pàgina
1
2
Següent
pàgina
Items:
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
2015
El uso de ordenadores e internet en el aula: ventajas y desventajas
Balteiro, Isabel
2016
Implementación de la perspectiva de género en la docencia universitaria de la Facultad de Filosofía y Letras
Provencio Garrigós, Herminia
;
Arráez Llobregat, José Luis
;
Ayala Aracil, María de los Ángeles
;
Balteiro, Isabel
;
Escabias Lloret, Pilar
;
Fernández-Arrillaga, Inmaculada
;
Grümpel, Claudia
;
Martínez Lirola, María
;
Mateo-Ripoll, Verónica
;
Moreno-Seco, Mónica
;
Sancho Carbonell, Isabel
2016
El uso de herramientas lexicográficas para el aprendizaje del léxico
Balteiro, Isabel
;
Campos-Pardillos, Miguel Ángel
2016
El uso del diccionario en el aprendizaje del léxico en inglés como LE
Balteiro, Isabel
2016
La representación del género en los libros de texto utilizados para la docencia de la lengua inglesa en la UA
Balteiro, Isabel
2017
Efectos de la destreza tecnológica del alumnado en el aprendizaje de lenguas extranjeras y su impacto en el contexto docente universitario actual
Calvo-Ferrer, José Ramón
;
Balteiro, Isabel
;
Belda-Medina, Jose
;
Campos-Pardillos, Miguel Ángel
;
Pina Medina, Víctor Manuel
2014
El alumno ante la guía docente: desconocimiento, expectativas y realidades
Balteiro, Isabel
;
Campos-Pardillos, Miguel Ángel
2017
El alumnado universitario ante el lenguaje femenino en inglés en el teatro del s. XXI escrito por mujeres
Balteiro, Isabel
;
Agulló Benito, Inmaculada
;
Campos-Pardillos, Miguel Ángel
;
Lledó Ramón, Antonia
;
Llorens Simón, Eva María
;
Mykytka, Iryna
;
Perni, Remedios
;
Prieto, Sara
;
Sánchez Fajardo, José Antonio
;
Sanderson, John D.
2017
Nuevas tecnologías como herramientas de apoyo en el proceso de enseñanza-aprendizaje para alumnos de nuevo acceso al Grado
Agulló Benito, Inmaculada
;
Agulló Benito, María Dolores
;
Ayala Cantó, María Amparo
;
Balteiro, Isabel
;
Campos-Pardillos, Miguel Ángel
;
Ganga Pérez, Josefa
2022
Evaluación formativa y estrategias de enseñanza en las asignaturas de ‘Ingles para las Relaciones Internacionales (I y II)’
Balteiro, Isabel
;
Espinosa-Zaragoza, Isabel
;
Pacheco Baldó, Rosa María
;
Campos-Pardillos, Miguel Ángel
;
Martínez Motos, Raquel
;
Cambra Paesa, Ana Cristina
Descobreix
Autor
10
Campos-Pardillos, Miguel Ángel
4
Agulló Benito, Inmaculada
4
Calvo-Ferrer, José Ramón
4
Espinosa-Zaragoza, Isabel
3
Belda-Medina, Jose
.
Autor -
següent >
Paraules clau
3
Género
2
Educación Superior
2
Educación superior
2
Gamificación
2
Motivación
.
Paraules clau -
següent >
Data de publicació
2
2022
1
2021
2
2019
3
2018
3
2017
4
2016
2
2015
1
2014
Tipus de document
15
Capítol de Llibre
3
Comunicació a congrés, pòster, etc.
Centre, unitat o servei
18
Universidad de Alicante. Departam...
2
Universidad de Alicante. Departam...
1
Universidad de Alicante. Departam...
1
Universidad de Alicante. Departam...
1
Universidad de Alicante. Departam...
.
Centre, unitat o servei -
següent >