Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Cercar "Investigació" per Autor Cachero, Cristina
Saltar a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
O introdueix les primeres lletres:
Ordenar per:
Títol
Data de publicació
Data de enviament
En ordre:
Ascendent
Descendent
Resultats/Pàgina
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autors/Registre:
Tots
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrant resultats 1 a 20 de 45
següent >
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
2015
La adaptación de materiales docentes de marketing para estudiantes con necesidades especiales. Proyecto Speaking Library
De-Juan-Vigaray, María D.
;
González Gascón, Elena
;
Barra Hernández, Pilar
, et al
19-de juliol-2023
AIM Triad: A Prioritization Strategy for Public Institutions to Improve Information Security Maturity
Hochstetter Diez, Jorge Alberto
;
Diéguez Rebolledo, Mauricio
;
Fenner-López, Julio
, et al
2004
BdeIS: Integración e investigación en el aprendizaje de las Bases de Datos y la Ingeniería del Software
Palomar, Manuel
;
Moreda, Paloma
;
Montoyo, Andres
, et al
de setembre-2016
Comparison of a textual versus a graphical notation for the maintainability of MDE domain models: an empirical pilot study
Meliá, Santiago
;
Cachero, Cristina
;
Hermida Carbonell, Jesús María
, et al
2004
Del diseño a la implementación del Software: una metodología de cohesión de disciplinas
Cachero, Cristina
;
López, Otoniel
;
Durá, María José
2016
La disCAPACIDAD desde la mirada de la comunidad universitaria: Enfoques y visiones
De-Juan-Vigaray, María D.
;
González Gascón, Elena
;
Cachero, Cristina
, et al
2019
Economic impact of language tourism on mature sun and sand destinations: The case of Alicante (Spain)
Barra Hernández, Pilar
;
Marco-Lajara, Bartolomé
;
Cachero, Cristina
27-de setembre-2022
Editorial: Exploring the technological needs of older adults: Advances in design, functionality, user experience, and age-related cognitive and sensory aids to facilitate adoption
Cachero, Cristina
;
Chaparro, Alex
;
Wood, Joanne M.
7-de juliol-2023
The effect of developers’ General Intelligence on the Understandability of Domain Models: an Empirical Study
Meliá, Santiago
;
Reyes, Raymari
;
Cachero, Cristina
6-d’agost-2013
Empirical study on the maintainability of Web applications: Model-driven Engineering vs Code-centric
Martínez Espinosa, Yulkeidi
;
Cachero, Cristina
;
Meliá, Santiago
2019
Evaluación de las habilidades en programación de los estudiantes del grado en Ingeniería Informática de la Universidad de Alicante: un estudio empírico
Pérez-Ortiz, Juan Antonio
;
Tomás, David
;
Cachero, Cristina
, et al
2019
Evaluating the Effect of Developers’ Personality and Productivity on their Intention to Use Model-Driven Web Engineering Techniques: An Exploratory Observational Study
Toala Sánchez, Glenda
;
Cachero, Cristina
;
Meliá, Santiago
2021
Identificación de sesgos y desinformación sobre la Inteligencia Artificial en el alumnado de Educación Superior
Tomás, David
;
Cachero, Cristina
;
Pujol, Francisco A.
, et al
11-de desembre-2018
Impact of model notations on the productivity of domain modelling: an empirical study
Cachero, Cristina
;
Meliá, Santiago
;
Hermida Carbonell, Jesús María
17-de maig-2024
The Impact of Personality and Self-efficacy on Domain Modeling Productivity in graphical and textual notations
Meliá, Santiago
;
Reyes, Raymari
;
Cachero, Cristina
13-d’abril-2020
Impact of Programming Exposure on the Development of Computational Thinking Capabilities: An Empirical Study
Cachero, Cristina
;
Barra Hernández, Pilar
;
Meliá, Santiago
, et al
2021
Impacto del factor humano en el éxito de actividades de evaluación entre iguales
Cachero, Cristina
;
Rico-Juan, Juan Ramón
;
Macià, Hermenegilda
, et al
2022
Influence of individual versus collaborative peer assessment on score accuracy and learning outcomes in higher education: an empirical study
Rico-Juan, Juan Ramón
;
Cachero, Cristina
;
Macià, Hermenegilda
15-d’agost-2021
Influence of individual versus collaborative peer assessment on score accuracy and learning outcomes in higher education: an empirical study
Rico-Juan, Juan Ramón
;
Cachero, Cristina
;
Macià, Hermenegilda
29-d’octubre-2022
Influence of personality and modality on peer assessment evaluation perceptions using Machine Learning techniques
Cachero, Cristina
;
Rico-Juan, Juan Ramón
;
Macià, Hermenegilda