Análisis de la comprensión en estudiantes de Bachillerato del concepto de límite de una función en un punto

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/45713
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Análisis de la comprensión en estudiantes de Bachillerato del concepto de límite de una función en un punto
Autors: Pons Tomàs, Joan
Director de la investigació: Valls González, Julia | Llinares Ciscar, Salvador
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Innovación y Formación Didáctica
Paraules clau: Comprensión | Concepción dinámica | Concepción métrica | Coordinación de procesos de aproximación | Niveles de desarrollo de un esquema | Tematización de un esquema | Análisis implicativo
Àrees de coneixement: Didáctica de la Matemática
Data de creació: 2014
Data de publicació: 2014
Data de lectura: 28-de novembre-2014
Editor: Universidad de Alicante
URI: http://hdl.handle.net/10045/45713
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Apareix a la col·lecció: Tesis doctorals

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnailtesis_pons_tomas.pdfTesis Doctoral6,99 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia
Thumbnailanexo_tesis_pons_tomas.pdfAnexo Tesis Doctoral1,83 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons