Autorrealización humana y educación. Red nomológica de “educación”: posibilidades y límites del educar
Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem
http://hdl.handle.net/10045/26641
Títol: | Autorrealización humana y educación. Red nomológica de “educación”: posibilidades y límites del educar |
---|---|
Autors: | Peiró i Gregòri, Salvador |
Grups d'investigació o GITE: | GITE - Pedagogía |
Centre, Departament o Servei: | Universidad de Alicante. Departamento de Didáctica General y Didácticas Específicas |
Assignatures: | Investigación en Convivencia y Conflictos |
Estudis en què s'imparteix: | Máster Universitario en Investigación Educativa |
Codi: | 11988 |
Paraules clau: | Términos de educación | Yo y comunidad | Antieducación | Crisis socio-cultural | Educación |
Àrees de coneixement: | Teoría e Historia de la Educación |
Data de publicació: | 5-de febrer-2013 |
Resum: | A partir de la subjetividad y su despliegue (ser con otros) se sacan los niveles y relaciones conceptuales del campo semántico de "educación". Consecuencias ante la crisis socio-cultural. |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/26641 |
Idioma: | spa |
Tipus: | info:eu-repo/semantics/lecture |
Drets: | Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 |
Apareix a la col·lecció: | GITE - PEDAGOGÍA - Presentaciones |
Arxius per aquest ítem:
Arxiu | Descripció | Tamany | Format | |
---|---|---|---|---|
5.2._Red-nomol-planos-PERSONA.pdf | 286,34 kB | Adobe PDF | Obrir Vista prèvia | |
Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons