Introducción a la Microeconomía. Monopolio, oligopolio. Las empresas y el poder de mercado

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/82990
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Introducción a la Microeconomía. Monopolio, oligopolio. Las empresas y el poder de mercado
Autors: Sogorb Pomares, Teófilo
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Fundamentos del Análisis Económico
Assignatures: Introducción a la Microeconomía
Estudis en què s'imparteix: Grado en Economía
Codi: 35000 | 21501 | 22001
Paraules clau: Microeconomía | Empresa y poder de mercado | Mercados no competitivos | Competencia imperfecta | Monopolio | Oligopolio | Competencia monopolística | Equilibrio de Nash
Àrees de coneixement: Fundamentos del Análisis Económico
Data de publicació: 3-de novembre-2018
Resum: Los distintos mercados distintos de la Competencia perfecta: Monopolio y Competencia Imperfecta. (Competencia monopolística y Oligopolio). ¿Qué es un mercado MONOPOLISTA? ¿Cómo se determina el equilibrio de la Empresa en el Monopolio? La Competencia Imperfecta: La competencia monopolística y el Oligopolio. ¿El Mercado en Oligopolio y el equilibrio de la Empresa? ¿Qué es la Competencia Monopolística y equilibrio de la Empresa en ese Mercado?. La pérdida irrecuperable de eficiencia en los mercados no competitivos.
URI: http://hdl.handle.net/10045/82990
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/lecture
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Presentaciones

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnail128190370.pdf2,06 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.