INV - GIPEC - Artículos de Revistas

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed 1.0 RSS Feed 2.0 RSS Feed 2.0
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 74
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Acceso restringidoNavarro-Soria_etal_2024_ApplNeuropsycholChild_final.pdf.jpg9-Apr-2024Prediction of attention deficit hyperactivity disorder based on explainable artificial intelligenceNavarro Soria, Ignasi; Rico-Juan, Juan Ramón; Juárez-Ruiz de Mier, Rocío, et al
Acceso abiertoPozo-Rico_etal_2024_TeachTeachEduc.pdf.jpg29-Mar-2024Riding the wave towards flourishing in STEM education: Enhancing teaching efficacy through a K-12 training programPozo-Rico, Teresa; Scott, Ricardo; Bąk, Magdalena, et al
Acceso abiertoFlores-Tena_etal_2023_JCHR.pdf.jpg2023Social Isolation Due to the Pandemic in Older PeopleFlores-Tena, María José; Mañas-Viejo, Carmen; Navarro Soria, Ignasi
Acceso abiertoFerrandez_etal_2024_PeerJComputSci.pdf.jpg29-Feb-2024CuentosIE: can a chatbot about “tales with a message” help to teach emotional intelligence?Ferrández, Antonio; Lavigne Cerván, Rocio; Peral, Jesús, et al
EmbargadoMartinez-Gonzalez_etal_2024_IntJDevelopDisabilities_accepted.pdf.jpg28-Feb-2024Cross-disorder comparison of sensory reactivity, pain, gastro-intestinal symptoms and obsessive-compulsive symptoms in adolescents and young adults with autism and other neurodevelopmental disordersMartínez-González, Agustín Ernesto; Rodríguez-Jiménez, Tíscar; Piqueras Rodríguez, José Antonio, et al
Acceso abiertoNavarro-Soria_etal_2024_Aposta.pdf.jpg2024Estudio comparativo entre maestros y estudiantes de magisterio sobre conocimientos en TDAHNavarro Soria, Ignasi; Fernández García, Sergio; Collado-Valero, Joshua, et al
Acceso abiertoManas_Mendoza_2023_RevCrim.pdf.jpg22-Sep-2023Análisis de un taller sobre intervención policial en situaciones de emergencia: debate constructivo y dialógico sobre la violencia en las relaciones de pareja heterosexualMañas-Viejo, Carmen; Mendoza Cortés, Vanessa
Acceso abiertoCosta-Lopez_etal_2023_Children.pdf.jpg15-Aug-2023The Influence of Emotional Regulation and Cognitive Flexibility on Sleep Habits in Spanish Children and Adolescents through the Lens of ParentsCosta-López, Borja; Lavigne Cerván, Rocio; Collado-Valero, Joshua, et al
Acceso abiertoRDCN_2023_V10_N1_2.pdf.jpgJul-2023Conocimientos, concepciones erróneas y lagunas de los docentes españoles/italianos y estudiantes acerca del trastorno por déficit de atención e hiperactividadMartínez Boix, Nuria; Collado-Valero, Joshua; Orts Roche, Arancha, et al
Acceso abiertoRDCN_2023_V10_N1_5.pdf.jpgJul-2023El desarrollo emocional en el trastorno de déficit de atención e hiperactividad: una revisión sistemáticaTerol Sánchez, Lidia; Navarro Soria, Ignasi; Collado-Valero, Joshua, et al
Acceso abiertoNavarro-Soria_etal_2023_PsicolReflCrit.pdf.jpg29-Mar-2023Anxiety, sleep habits and executive function during the COVID-19 pandemic through parents’ perception: a longitudinal studyNavarro Soria, Ignasi; Costa-López, Borja; Collado-Valero, Joshua, et al
Acceso abiertoManas_Iniesta_2011_INFAD.pdf.jpg2011Diversidad funcional género y educaciónMañas-Viejo, Carmen; Iniesta Martínez, Almudena
Acceso abiertoNavarro_etal_2011_INFAD.pdf.jpg2011El documento wiki como plataforma colaborativa para un aprendizaje significativo en estudios universitariosNavarro Soria, Ignasi; González Gómez, Carlota; Tortosa Ybáñez, María Teresa
Acceso abiertoManas_etal_2023_Societies.pdf.jpg24-Feb-2023Intimate Partner Violence in Vulnerable Contexts: A Case StudyMañas-Viejo, Carmen; Martínez Ruiz, María Ángeles; Burgueño, Francisca
Acceso abiertoGilar_etal_2011_INFAD.pdf.jpg2011El papel de la inteligencia general, la personalidad, la inteligencia emocional y los conocimientos específicos en la inserción laboral de egresados universitarios de educaciónGilar-Corbi, Raquel; Castejón, Juan Luis; Mañas-Viejo, Carmen
Acceso abiertoNavarro-Soria_etal_2019_Pedagogia-i-Treball-Social.pdf.jpg2019Valoración de idoneidad en familia educadora: encajando las piezas de un puzzleNavarro Soria, Ignasi; García Martínez, Alicia; Real Fernández, Marta
Acceso abiertoNavarro_Gonzalez_2010_REDU.pdf.jpg2010La autoevaluación y la evaluación entre iguales como estrategia para el desarrollo de competencias profesionales. Una experiencia docente en el grado de maestroNavarro Soria, Ignasi; González Gómez, Carlota
Acceso abiertoNavarro-Soria_etal_2022_Aposta.pdf.jpg2022Familia, estilos parentales y menores en acogimientoNavarro Soria, Ignasi; Costa-López, Borja; Real Fernández, Marta
Acceso abiertoReal-Fernandez_etal_2022_RevEdu_esp.pdf.jpg29-Jun-2022Ciberacoso y Funciones Ejecutivas en niños y adolescentes: una revisión sistemáticaReal Fernández, Marta; Navarro Soria, Ignasi; Collado-Valero, Joshua, et al
Acceso abiertoLavigne-Cervan_etal_2021_IntJEnvironResPublicHealth.pdf.jpg5-Oct-2021Implications of the Online Teaching Model Derived from the COVID-19 Lockdown Situation for Anxiety and Executive Functioning in Spanish Children and AdolescentsLavigne Cerván, Rocio; Costa-López, Borja; Juárez-Ruiz de Mier, Rocío, et al
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 74