Tendencias publicitarias en Iberoamérica. Diálogo de saberes y experiencias

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/57006
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Tendencias publicitarias en Iberoamérica. Diálogo de saberes y experiencias
Autors: Zacipa-Infante, Ingrid (coord.) | Tur-Viñes, Victoria (coord.) | Segarra-Saavedra, Jesús (coord.)
Grups d'investigació o GITE: Comunicación y Públicos Específicos
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Paraules clau: Publicidad | Tendencias
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 2016
Editor: Universidad de Alicante
Citació bibliogràfica: Zacipa-Infante, Ingrid; Tur-Viñes, Victoria; Segarra-Saavedra, Jesús (coords.). Tendencias publicitarias en Iberoamérica. Diálogo de saberes y experiencias. Alicante: Universidad de Alicante, 2016. (Colección Mundo Digital de Revista Mediterránea de Comunicación; 8). ISBN 978-84-608-3444-1, 378 p.
URI: http://dx.doi.org/10.14198/MEDCOM/2016/8 | http://hdl.handle.net/10045/57006
ISBN: 978-84-608-3444-1
DOI: 10.14198/MEDCOM/2016/8
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/book
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 3.0
Revisió científica: si
Versió de l'editor: http://www.mediterranea-comunicacion.org/Mediterranea/article/view/265
Apareix a la col·lecció: Colección Mundo Digital
INV - COMPUBES - Libros

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailTendencias-publicitarias-Iberoamerica.pdf41,74 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons