Busca


Filtres actuals:


Comença una nova cerca

Afig filtres:

Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.


Resultats 1-10 de 18.
Items:
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abiertoQuality_of_pharmaceutical_advertising.pdf.jpg7-d’agost-2012Quality of pharmaceutical advertising and gender bias in medical journals (1998-2008): a review of the scientific literatureCambronero Saiz, Belén; Ruiz-Cantero, María Teresa; Papí-Gálvez, Natalia
Acceso abiertoHRT Advertising.pdf.jpg16-de març-2010Hormone Replacement Therapy advertising: sense and nonsense on the web pages of the best-selling pharmaceuticals in SpainChilet Rosell, Elisa; Martín-Llaguno, Marta; Ruiz-Cantero, María Teresa; Alonso Coello, Pablo
Acceso restringido2015_Martin-Llaguno_etal_CJCS_final.pdf.jpg1-d’octubre-2015Analysis of communication executives and managers in Spain: Socio-demographic, organizational and attitudinal characteristics from a gender perspectiveMartín-Llaguno, Marta; Miquel Segarra, Susana; Navarro-Beltrá, Marián
Acceso abiertoScientificEvidenceAdvertisingClaimsMeléndez.pdf.jpg11-de novembre-2015Does the scientific evidence support the advertising claims made for products containing Lactobacillus casei and Bifidobacterium lactis? A systematic reviewMeléndez Illanes, Lorena; González-Díaz, Cristina; Chilet Rosell, Elisa; Álvarez-Dardet, Carlos
Acceso abierto2015_Lopez-Berna_etal_Comm&Soc.pdf.jpg2015The regulation of professional advertising practices in Spain, 1988–2013Lopez-Berna, Sonia; Martín-Llaguno, Marta; Papí-Gálvez, Natalia
Acceso abierto2015_Martin_Navarro_REIS_esp.pdf.jpg2015La segregación vertical y horizontal en las agencias de publicidad antes y después de la ley de igualdad de mujeres y hombresMartín-Llaguno, Marta; Navarro-Beltrá, Marián
Acceso abierto2013_Belendez_etal_Psicothema.pdf.jpg2013The factor structure of the Spanish version of the Work-Family Culture Scale in a sample of workers from the advertising sectorBeléndez, Marina; Martín-Llaguno, Marta; Hernández-Ruiz, Alejandra
Acceso abiertoComunicar-41-Navarro-Martín-105-114.pdf.jpg1-de setembre-2013Análisis bibliométrico de la investigación sobre mujer y publicidad: diferencias en medios impresos y audiovisualesNavarro-Beltrá, Marián; Martín-Llaguno, Marta
Acceso abierto2018_Vilaplana-Aparicio_etal_EPI_eng.pdf.jpgde maig-2018How should companies that receive R&D&I funds communicate? Legal requirements in SpainVilaplana-Aparicio, Maria J.; Martín-Llaguno, Marta; Iglesias-García, Mar
Acceso abierto2018_Vilaplana-Aparicio_etal_EPI_eng.pdf.jpgd’agost-2018Communication of innovation through online mediaVilaplana-Aparicio, Maria J.; Iglesias-García, Mar; Martín-Llaguno, Marta