Teoría y Técnica de las Relaciones Públicas II. Tema 8 (curso 2011-2012)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/22565
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Teoría y Técnica de las Relaciones Públicas II. Tema 8 (curso 2011-2012)
Autors: Carretón-Ballester, Carmen
Grups d'investigació o GITE: Grupo por la Innovación Tecnológica en la Docencia de Publicidad y Relaciones Públicas
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Assignatures: Teoría y Técnica de las Relaciones Públicas II
Estudis en què s'imparteix: Licenciatura en Publicidad y Relaciones Públicas
Codi: 10044
Paraules clau: Relaciones públicas corporativas
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: 21-de maig-2012
Resum: Tema 8: Las relaciones y las técnicas en la comunicación corporativa.
URI: http://hdl.handle.net/10045/22565
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/lecture
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0
Apareix a la col·lecció: GITE - PRRPP - Guías Docentes y Discentes

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailTEMA_8_RRPP_II_2011-2012.pdf304 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons