Busca


Filtres actuals:


Comença una nova cerca

Afig filtres:

Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.


Resultats 1-9 de 9.
  • Anterior pàgina
  • 1
  • Següent pàgina
Items:
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abierto2018_Tur_etal_RLCS_esp.pdf.jpg28-de juny-2018Menores influyentes en YouTube. Un espacio para la responsabilidadTur-Viñes, Victoria; Núñez Gómez, Patricia; González-Río, María-José
Acceso restringidoCastello_Tur_2020_ClinObes_final.pdf.jpg29-de juliol-2020Obesity and food‐related content aimed at children on YouTubeCastello-Martinez, Araceli; Tur-Viñes, Victoria
Acceso abiertoTur-Vines_etal_2022_MediaCommunication.pdf.jpg10-de gener-2022Obesogenic Features of Food-Related Content Aimed at Children on YouTubeTur-Viñes, Victoria; Castello-Martinez, Araceli; Barrilero-Carpio, Cecilia
Acceso abierto1-d’abril-2020The food sector in YouTube content aimed at children: obesogenic featuresCastello-Martinez, Araceli; Tur-Viñes, Victoria
Acceso abiertoTur_Gonzalez-Rio_2020_Communications.pdf.jpg10-d’abril-2020Is YouTube being used to its full potential? Proposal for an indicator of interactivity for the top YouTuber content in SpanishTur-Viñes, Victoria; González-Río, María-José
Acceso abiertoTur_Castello_2021_Communication&Society_eng.pdf.jpg13-d’abril-2021Food brands, YouTube and Children: Media practices in the context of the PAOS self-regulation codeTur-Viñes, Victoria; Castello-Martinez, Araceli
Acceso abiertoCambronero-Saiz_etal_2023_MediaCommunication.pdf.jpg27-de març-2023Content Analysis From a Gender Perspective of Comments Received by Spanish Science YouTubersCambronero Saiz, Belén; Cristófol-Rodríguez, Carmen; Segarra-Saavedra, Jesús
Acceso abiertoCastello-Martinez_2022_CorporateCommunications_accepted.pdf.jpg31-de maig-2022Content posted by Spanish automotive sector brands on YouTube: branded content, insights and environmental commitmentCastello-Martinez, Araceli
Acceso abierto2016_Rodriguez-Ferrandiz_etal_IJOC.pdf.jpg15-d’abril-2016The Tube on YouTube: TV Series, Media Strategies, and User Tactics in a Transmedia EnvironmentRodríguez-Ferrándiz, Raúl; Tur-Viñes, Victoria; Mora Contreras, Francisco Javier