Buscar


Filtros actuales:


Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 51-60 de 63.
Hits de ítem:
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso restringidoVicent_etal_2020_JHealthPsychology_final.pdf.jpg1-may-2020Testing the 2 × 2 model of perfectionism in Ecuadorian adolescent populationVicent, María; Inglés, Cándido J.; Gonzálvez, Carolina; Sanmartín, Ricardo; Ortega Sandoval, Virginia Narcisa; García-Fernández, José Manuel
Acceso restringidoVicent_etal_2020_JAffectiveDisorders_final.pdf.jpg1-jul-2020Psychometric properties of the child and adolescent perfectionism scale in ecuadorian adolescentsVicent, María; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo; Gonzálvez, Carolina; Jiménez-Ayala, Carlos E.; García-Fernández, José Manuel
Acceso restringido2018_Diaz-Herrero_etal_MotivEmotion_final.pdf.jpgdic-2018Profiles of emotional intelligence and demotivation to attend school in Chilean adolescentsDíaz Herrero, Ángela; Gonzálvez, Carolina; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; Lagos San Martín, Nelly; Inglés, Cándido J.; García-Fernández, José Manuel
Acceso abiertoNavarro-Soria_etal_2020_PsicolReflCrit.pdf.jpg7-may-2020Early detection of learning difficulties using the BADyG-E2r Battery during primary educationNavarro Soria, Ignasi; García-Fernández, José Manuel; Inglés, Cándido J.; Real Fernández, Marta
Acceso abierto2018_Martinez-Monteagudo_etal_FrontPsychol.pdf.jpg8-oct-2018Academic Goal Profiles and Learning Strategies in AdolescenceMartínez-Monteagudo, Mari Carmen; Delgado, Beatriz; Sanmartín, Ricardo; Inglés, Cándido J.; García-Fernández, José Manuel
Acceso restringido2018_Gonzalvez_etal_JPsychoeduAssess_final.pdf.jpg2018School Refusal Assessment Scale–Revised Chilean Version: Factorial Invariance and Latent Means Differences Across Gender and AgeGonzálvez, Carolina; Kearney, Christopher A.; Lagos San Martín, Nelly; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; Inglés, Cándido J.; García-Fernández, José Manuel
Acceso restringido2019_Vicent_etal_RevPsicodidactica_eng_final.pdf.jpg2019Perfectionism Profiles and Academic Causal Self-attributions in Spanish Primary Education StudentsVicent, María; Inglés, Cándido J.; Gonzálvez, Carolina; Sanmartín, Ricardo; Aparicio-Flores, María del Pilar; García-Fernández, José Manuel
Acceso abierto2019_Gonzalvez_etal_FrontPsychol.pdf.jpg14-ago-2019Child and Adolescent Social Adaptive Functioning Scale: Factorial Invariance, Latent Mean Differences, and Its Impact on School Refusal Behavior in Spanish ChildrenGonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Martínez Palau, Ainhoa; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María; García-Fernández, José Manuel
Acceso abiertoUrban_etal_2022_EJEP.pdf.jpg24-nov-2022Social anxiety profiles and academic self-attributions in secondary school students. What are we really talking about? Theoretical, methodological, and statistical precisenessUrbán, Dori J.A.; García-Fernández, José Manuel; Fernández-Sogorb, Aitana; Inglés, Cándido J.
Acceso abiertoIngles_etal_2011_PsycholSpain.pdf.jpg2011Gender and age differences in cognitive, psychophysiological and behavioural responses of social anxiety in adolescenceInglés, Cándido J.; Piqueras Rodríguez, José Antonio; García-Fernández, José Manuel; García-López, Luis J.; Delgado, Beatriz; Ruiz Esteban, Cecilia