Browsing by Author Lledó Carreres, Asunción

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Showing results 1 to 20 of 139  next >
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open accessLorenzo-Lledo_etal_2021_JOTSE.pdf.jpg2021Academic training in Spanish universities for the didactic use of cinema in pre-school and primary educationLorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción; Lorenzo, Gonzalo, et al
Open access2017_Lorenzo-Lledo_etal_INFADRevPsicologia.pdf.jpg2017La acción tutorial como acompañamiento en el alumnado universitario con discapacidad: hacia una educación inclusivaLorenzo, Gonzalo; Lledó Carreres, Asunción; Lorenzo-Lledó, Alejandro, et al
Open accessXIV-Jornadas-Redes-ICE_071.pdf.jpg2016La acción tutorial para el alumnado con diversidad funcional en la UniversidadLledó Carreres, Asunción; Lorenzo, Gonzalo; Gonzálvez, Carolina, et al
Restricted accessLorenzo_etal_2021_EducInfTechnol_final.pdf.jpg20-Feb-2021Action protocol for the use of robotics in students with Autism Spectrum Disoders: A systematic-reviewLorenzo, Gonzalo; Lledó Carreres, Asunción; Pérez-Vázquez, Elena, et al
Open accessPerez-Vazquez_etal_Tecnologia-como-Eje-Cambio-Metodologico.pdf.jpg2020El alumnado de 6º de Educación Primaria y las tecnologías de la información y la comunicación: InternetPérez-Vázquez, Elena; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción, et al
Open accessComunicaciónAlmeria.pdf.jpgNov-2009El análisis de las actitudes de tolerancia entre el alumnado de primaria: el punto de partida hacia una educación interculturalLledó Carreres, Asunción; Lorenzo, Gonzalo
Restricted accessLorenzo_etal_2022_TechKnowLearn_final.pdf.jpg15-Jan-2022Analysis of Trends in the Application of Augmented Reality in Students with ASD: InTellectual, Social and Conceptual Structure of Scientific Production Through WOS and ScopusLorenzo, Gonzalo; Gilabert-Cerdá, Alba; Lledó Carreres, Asunción, et al
Open accessEl-profesorado-eje-fundamental-transformacion-docencia-universitaria-42.pdf.jpg2022Aplicación de la Realidad Aumentada en la formación inicial docente: percepciones del alumnado sobre el uso para la atención del Trastorno del Espectro AutistaLorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción, et al
Open accessPerez-Vazquez_etal_EDUTEC21.pdf.jpg2021Aplicación del robot Bee-bot en las aulas de Educación Infantil y educación: una revisión sistemática desde el año 2016Pérez-Vázquez, Elena; Lorenzo, Gonzalo; Lledó Carreres, Asunción
Restricted accessLorenzo_etal_2022_JEnablingTech_final.pdf.jpg6-Jun-2022The application of augmented reality in the learning of autistic students: a systematic and thematic review in 1996–2020Lorenzo, Gonzalo; Gilabert-Cerdá, Alba; Lorenzo-Lledó, Alejandro, et al
Restricted access2019_Lorenzo_etal_EducInfTechnol-127-151_final.pdf.jpgJan-2019The application of immersive virtual reality for students with ASD: A review between 1990–2017Lorenzo, Gonzalo; Lledó Carreres, Asunción; Arráez Vera, Graciela, et al
Restricted accessLorenzo_etal_2020_JEnablingTech_final.pdf.jpg25-May-2020Application of virtual reality in people with ASD from 1996 to 2019Lorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción, et al
Open access2020_Gonzalo-Lorenzo_etal_EKS.pdf.jpg25-Feb-2020Approach from a Bibliometric Perspective of the Educational Application of Virtual Reality in People with Autism Spectrum DisorderLorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción, et al
Open accessMemories-Xarxes-I3CE-2020-21_200.pdf.jpg2021Aprender y enseñar en el contexto universitario en tiempos de Covid: metodologías, recursos tecnológicos y evaluaciónLledó Carreres, Asunción; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lorenzo, Gonzalo, et al
Open access2012_Sanchez-Marin_etal_INFAD.pdf.jpg2012El aprendizaje desde la perspectiva de los valoresSánchez Marín, Francisco José; Lledó Carreres, Asunción; Perandones González, Teresa María
Open accessLA ARTICULACIÓN CURRICULAR DE LAS TIC EN EL EEES..pdf.jpg2004La articulación curricular de las TIC en el Espacio Europeo de Educación SuperiorRoig-Vila, Rosabel; Albeza Piqueras, Miguel Ángel; Andreu, Eliseo, et al
Open accessPsicologia-y-educacion_46.pdf.jpg2016Autoeficacia docente, sentido del humor y felicidad subjetiva en docentes universitarios españoles y dominicanosPerandones González, Teresa María; Herrera Torres, Lucía; Lledó Carreres, Asunción
Open accessMemories-Xarxes-I3CE-2019-20_128.pdf.jpg2020Barreras y fortalezas en el aprendizaje y la participación de las y los estudiantes universitariosLledó Carreres, Asunción; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Pérez-Vázquez, Elena, et al
Restricted access2016_Lorenzo_etal_Scientometrics_final.pdf.jpgOct-2016Bibliometric indicators in the study of Asperger syndrome between 1990 and 2014Lorenzo, Gonzalo; Lledó Carreres, Asunción; Pomares, Jorge, et al
Open access2018_Fernandez-Herrero_etal_Bibliometric-Study-Use-Virtual-Reality.pdf.jpg24-Jan-2018A Bibliometric Study on the Use of Virtual Reality (VR) as an Educational Tool for High-Functioning Autism Spectrum Disorder (ASD) ChildrenFernández-Herrero, Jorge; Lorenzo, Gonzalo; Lledó Carreres, Asunción