Browsing by Author García-Fernández, José Manuel

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 
Showing results 1 to 20 of 158  next >
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open access2018_Martinez-Monteagudo_etal_FrontPsychol.pdf.jpg8-Oct-2018Academic Goal Profiles and Learning Strategies in AdolescenceMartínez-Monteagudo, Mari Carmen; Delgado, Beatriz; Sanmartín, Ricardo, et al
Open access2018_Delgado_etal_EstPsicologia_final.pdf.jpg2018Academic goals and learning strategies in secondary education Spanish students with social anxietyDelgado, Beatriz; Aparisi, David; García-Fernández, José Manuel, et al
Restricted access2018_Gonzalvez_etal_PsycholSchs_final.pdf.jpgApr-2018Academic self‐attributions for success and failure in mathematics and school refusalGonzálvez, Carolina; Sanmartín, Ricardo; Vicent, María, et al
Open access2017_Hernandez-Amoros_etal_INFADRevPsicologia.pdf.jpg2017Actitudes de los maestros en formación sobre la diversidad e inclusión educativaHernández-Amorós, María J.; Urrea Solano, María Encarnación; Granados, Lucía, et al
Open access2019_Ortega-Sandoval_etal_INFADRevPsicol.pdf.jpg2019Adolescentes ecuatorianos con altos y bajos niveles de rechazo escolar por la búsqueda de la atención de otras personas significativas y sus diferencias con perfeccionismoOrtega Sandoval, Virginia Narcisa; Aparicio Flores, Pilar; Fernández-Sogorb, Aitana, et al
Open access2017_Sanmartin_etal_INFADRevPsicologia.pdf.jpg2017Afecto positivo como indicador de las atribuciones académicas en matemáticasSanmartín, Ricardo; Urrea Solano, María Encarnación; Hernández-Amorós, María J., et al
Open access2018_Vicent_etal_FrontBehavNeurosci.pdf.jpg30-Jan-2018Aggression Profiles in the Spanish Child Population: Differences in Perfectionism, School Refusal and AffectVicent, María; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo, et al
Open access2019_Garcia-Fernandez_etal_INFADRevPsicol_451-460.pdf.jpg2019Alta y baja presencia en la búsqueda de refuerzos tangibles fuera del ámbito escolar: diferencias de perfeccionismo en población ecuatorianaGarcía-Fernández, José Manuel; Ortega Sandoval, Virginia Narcisa; Fernández-Sogorb, Aitana, et al
Open access2015_Gonzalvez_etal_INFAD.pdf.jpg2015Análisis bibliométrico sobre el perfeccionismo en la infancia y la adolescenciaGonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Lagos San Martín, Nelly, et al
Open accessMemories-Xarxes-I3CE-2018-19-160.pdf.jpg2019Ansiedad escolar en el alumnado de la asignatura Psicología de la Instrucción. Diferencias de sexoMartínez-Monteagudo, Mari Carmen; García-Fernández, José Manuel; Delgado, Beatriz, et al
Open access2014_Garcia-Fernandez_etal_Intersecciones-Educativas.pdf.jpg2014Ansiedad escolar según género y edad en una muestra de adolescentes chilenosGarcía-Fernández, José Manuel; Inglés, Cándido J.; Lagos San Martín, Nelly
Open access2013_Garcia-Fernandez_EJREP.pdf.jpg2013Attitudes towards disability in education through the SSCI (2000-2011): a topical and bibliometric analysisGarcía-Fernández, José Manuel; Inglés, Cándido J.; Vicent, María, et al
Open access2020_Fernandez-Sogorb_etal_Sustainability.pdf.jpg6-Feb-2020Attributional Style in Mathematics across Anxiety Profiles in Spanish ChildrenFernández-Sogorb, Aitana; Vicent, María; Gonzálvez, Carolina, et al
Open access2012_Ingles_etal_RevLatPsicol.pdf.jpg2012Auto-atribuciones académicas: diferencias de género y curso en estudiantes de educación secundariaInglés, Cándido J.; Díaz Herrero, Ángela; García-Fernández, José Manuel, et al
Open access2016_Garcia-Fernandez_etal_EstEducacion.pdf.jpg2016Capacidad predictiva de la autoeficacia académica sobre las dimensiones del autoconcepto en una muestra de adolescentes chilenosGarcía-Fernández, José Manuel; Inglés, Cándido J.; Díaz Herrero, Ángela, et al
Open access2015_Lagos_etal_INFAD.pdf.jpg2015Capacidad predictiva de la ira sobre la ansiedad escolar en estudiantes chilenos de Educación SecundariaLagos San Martín, Nelly; García-Fernández, José Manuel; Inglés, Cándido J., et al
Open access2019_Gonzalvez_etal_FrontPsychol.pdf.jpg14-Aug-2019Child and Adolescent Social Adaptive Functioning Scale: Factorial Invariance, Latent Mean Differences, and Its Impact on School Refusal Behavior in Spanish ChildrenGonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Martínez Palau, Ainhoa, et al
Open access2014_Mendez_etal_PLoS-ONE.pdf.jpg29-Jul-2014Children's Separation Anxiety Scale (CSAS): Psychometric PropertiesMéndez, Xavier; Espada Sánchez, José Pedro; Orgilés Amorós, Mireia, et al
Open access2019_Vicent_etal_AnalPsicologia.pdf.jpgMay-2019Clarifying the two facets of Self-Oriented Perfectionism: influences on affect and the Big Five traits of personality in childrenVicent, María; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo, et al
Restricted access2018_Gonzalvez_etal_IntJEduRes_final.pdf.jpg2018A cluster analysis of school refusal behavior: Identification of profiles and risk for school anxietyGonzálvez, Carolina; Inglés, Cándido J.; Sanmartín, Ricardo, et al