Go to main content
Go
Navigation menu
Language
Valencià
Español
English
Home
Contact
Help
Sign on to:
My RUA
Receive email updates
Edit Profile
Go
Advanced
Teaching
Institutional
Research
Journals and Proceedings
RUA
Browsing by Author García Vera, Victoria Eugenia
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
Title
Issue Date
Submit Date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 24
next >
Items
Access
Preview
Issue Date
Title
Author(s)
2015
Actitudes hacia el uso del ordenador e integración de los objetos de aprendizaje en la enseñanza de Arquitectura Técnica: motivación, utilidad y facilidad de uso percibidas
García Vera, Victoria Eugenia
1-Feb-2022
Adopting an image analysis method to study the influence of segregation on the compressive strength of lightweight aggregate concretes
Solak, Afonso M.
;
Tenza-Abril, Antonio José
;
García Vera, Victoria Eugenia
2020
Análisis de las estrategias de aprendizaje de los estudiantes universitarios como indicadores del éxito académico
Chiner, Esther
;
Cardona Moltó, María Cristina
;
Gómez-Puerta, Marcos
, et al
28-Feb-2020
Calcium hydroxide nanoparticles coatings applied on cultural heritage materials: Their influence on physical characteristics of earthen plasters
García Vera, Victoria Eugenia
;
Tenza-Abril, Antonio José
;
Solak, Afonso M.
, et al
24-May-2024
Calcium hydroxide, magnesium hydroxide, silicon dioxide nanoparticles and their combinations as consolidants for lime mortars and gypsum plasters
Martínez-Arredondo, Ana
;
García Vera, Victoria Eugenia
;
Navarro-Moreno, David
, et al
Jul-2016
Construcción de un instrumento para medir la utilidad percibida de las TIC usadas en la docencia por estudiantes de Arquitectura Técnica
García Vera, Victoria Eugenia
;
Roig-Vila, Rosabel
;
García Ferrández, Pedro Antonio
10-Mar-2020
The effectiveness of ethyl silicate as consolidating and protective coating to extend the durability of earthen plasters
García Vera, Victoria Eugenia
;
Tenza-Abril, Antonio José
;
Lanzón, Marcos
20-Nov-2018
Effects of Multiple Supplementary Cementitious Materials on Workability and Segregation Resistance of Lightweight Aggregate Concrete
Solak, Afonso M.
;
Tenza-Abril, Antonio José
;
Saval Pérez, José Miguel
, et al
14-Jan-2019
Effects of Using Mine Tailings from La Unión (Spain) in Hot Bituminous Mixes Design
Tenza-Abril, Antonio José
;
Saval Pérez, José Miguel
;
García Vera, Victoria Eugenia
, et al
2016
Experiencia y actitudes hacia el uso del ordenador de estudiantes de Ingeniería de Edificación
García Vera, Victoria Eugenia
;
Chiner, Esther
;
García Ferrández, Pedro Antonio
18-Oct-2018
Exposing Sustainable Mortars with Nanosilica, Zinc Stearate, and Ethyl Silicate Coating to Sulfuric Acid Attack
García Vera, Victoria Eugenia
;
Tenza-Abril, Antonio José
;
Lanzón, Marcos
, et al
2017
Factors Influencing Graduate Students’ Preference of Software Tools for Building Engineering Applications
García Vera, Victoria Eugenia
;
Chiner, Esther
2015
How can directories of open access repositories improve the reuse of learning objects in building engineering?
García Vera, Victoria Eugenia
;
Roig-Vila, Rosabel
;
García Ferrández, Pedro Antonio
, et al
27-Dec-2018
Influence of Crystalline Admixtures on the Short-Term Behaviour of Mortars Exposed to Sulphuric Acid
García Vera, Victoria Eugenia
;
Tenza-Abril, Antonio José
;
Saval Pérez, José Miguel
, et al
16-Dec-2020
Influence of The Segregation Phenomenon on Structural Efficiency of Lightweight Aggregate Concretes
Solak, Afonso M.
;
Tenza-Abril, Antonio José
;
García Vera, Victoria Eugenia
22-Jul-2015
MOOCs, una alternativa para la formación en TIC aplicadas a la docencia
García Vera, Victoria Eugenia
2016
Open access, repositorios, directorios de repositorios y open licenses
García Vera, Victoria Eugenia
;
Roig-Vila, Rosabel
;
García Ferrández, Pedro Antonio
2021
Perspectivas de los estudiantes universitarios sobre el proceso de enseñanza-aprendizaje online seguido durante el periodo de pandemia: un estudio comparado
Chiner, Esther
;
Gómez-Puerta, Marcos
;
García Vera, Victoria Eugenia
5-Dec-2019
Pore Structure Degradation of Different Cement Mortars Exposed to Sulphuric Acid
Ortega, José Marcos
;
García Vera, Victoria Eugenia
;
Solak, Afonso M.
, et al
2021
Respuesta educativa de la educación superior en tiempos de covid-19: percepciones del alumnado sobre la docencia online y dual
Chiner, Esther
;
Cardona Moltó, María Cristina
;
Gómez-Puerta, Marcos
, et al