Items
Acceso | Vista previa | Fecha de publicación | Título | Autor/es |
| | 4-nov-2022 | 1,3-Bis(3-carboxypropyl)-1H-imidazole | Martos, Mario; Albert-Soriano, María; Pastor, Isidro M. |
| | 21-sep-2018 | 1,3-Bis(carboxymethyl)imidazolium Chloride as a Metal-Free and Recyclable Catalyst for the Synthesis of N-Allylanilines by Allylic Substitution of Alcohols | Albert-Soriano, María; Hernández-Martínez, Laura; Pastor, Isidro M. |
| | 2016 | Actividades de evaluación continua y valoración del estudiante: Estudio sobre su correlación | Pastor, Isidro M.; Trillo Alarcón, María Paz; Alonso, Diego A., et al |
| | 2016 | Actividades de evaluación continua y valoración del estudiante: Estudio sobre su correlación | Pastor, Isidro M.; Trillo Alarcón, María Paz; Alonso, Diego A., et al |
| | 15-jun-2020 | Anion‐Dependent Imidazolium‐Based Catalysts for Allylation of Aniline with Tunable Regioselectivity | Albert-Soriano, María; Pastor, Isidro M. |
| | sep-2015 | A comparative study of hydroxyl- and carboxylate-functionalized imidazolium and benzimidazolium salts as precursors for N-heterocyclic carbene ligands | Allegue, Andrés; Albert-Soriano, María; Pastor, Isidro M. |
| | 2018 | Consideraciones sobre la influencia de la lengua vehicular en la evaluación y en los resultados de asignaturas del área de conocimiento de Química Orgánica | Pastor, Isidro M.; Trillo Alarcón, María Paz; Albert-Soriano, María, et al |
| | 2017 | Docencia bilingüe en asignaturas del área de química orgánica: consideraciones sobre el posible efecto en el proceso de evaluación continua | Albert-Soriano, María; Marset, Xavier; Trillo Alarcón, María Paz, et al |
| | 15-ago-2019 | Effective and Sustainable Access to Quinolines and Acridines: A Heterogeneous Imidazolium Salt Mediates C–C and C–N Bond Formation | Gisbert, Patricia; Albert-Soriano, María; Pastor, Isidro M. |
| | 2017 | Effects on the evaluation process of organic chemistry subjects in two languages | Albert-Soriano, María; Marset, Xavier; Trillo Alarcón, María Paz, et al |
| | 2019 | Effects on the students results of organic chemistry subjects in two languages from a perspective of gender | Albert-Soriano, María; Saavedra, Beatriz; Trillo Alarcón, María Paz, et al |
| | 2019 | Estudio desde la perspectiva de género sobre los resultados obtenidos por los estudiantes de asignaturas de Química Orgánica con docencia bilingüe | Pastor, Isidro M.; Trillo Alarcón, María Paz; Albert-Soriano, María, et al |
| | oct-2016 | Metal–Organic Framework Based on Copper and Carboxylate-Imidazole as Robust and Effective Catalyst in the Oxidative Amidation of Carboxylic Acids and Formamides | Albert-Soriano, María; Pastor, Isidro M. |
| | 25-jun-2022 | N,N-Diethyl-3-methylbenzamide | Albert-Soriano, María; Pastor, Isidro M. |
| | 2018 | No effect of teaching language on learning Organic Chemistry | Albert-Soriano, María; Marset, Xavier; Trillo Alarcón, María Paz, et al |
| | 2020 | Professional expectations of chemistry and engineering students according to gender | Pastor, Isidro M.; Albert-Soriano, María; Gisbert, Patricia, et al |
| | 2020 | Resultados y expectativas laborales en el alumnado de asignaturas de Química Orgánica atendiendo al género | Pastor, Isidro M.; Albert-Soriano, María; Saavedra, Beatriz, et al |
| | 2020 | Towards sustainability in organic transformations catalysed by 1,3-bis(carboxymethyl)imidazole-based systems | Albert-Soriano, María |
| | 24-nov-2017 | Versatile Barium and Calcium Imidazolium-Dicarboxylate Heterogeneous Catalysts in Quinoline Synthesis | Albert-Soriano, María; Trillo Alarcón, María Paz; Soler, Tatiana, et al |