Narrativa audiovisual aplicada a la publicitat: manual de l'assignatura

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/99669
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Narrativa audiovisual aplicada a la publicitat: manual de l'assignatura
Autors: Ortiz, Maria J.
Grups d'investigació o GITE: DOMIA. Docencia en Medios Impresos y Audiovisuales
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Paraules clau: Relato | Storytelling | Anuncio | Raccord | Narració | Trama
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de publicació: de setembre-2019
Editor: María Jesús Ortiz Díaz-Guerra
Citació bibliogràfica: Ortiz, María J. Narrativa audiovisual aplicada a la publicitat. 2ª ed. Alacant: María Jesús Ortiz Díaz-Guerra, 2019. ISBN 978-84-09-04939-4, 87 p.
Resum: Manual de l'assignatura Narrativa Audiovisual Aplicada a la Publicitat que s'imparteix en el grau de Publicitat i Relacions Públiques.
URI: http://hdl.handle.net/10045/99669
ISBN: 978-84-09-04939-4
Idioma: cat
Tipus: info:eu-repo/semantics/book
Drets: Creative Commons-Attribution-NonCommercial-NonDerivatives 4.0
Revisió científica: no
Apareix a la col·lecció: GITE - DoMIA - Manuales / Temas

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailManual_NAAP_2019_valencia.pdf6,15 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons