Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Busca
Cerca:
Tot el dipòsit
Docència
ICE
Xarxes ICE
Docència - Xarxes ICE - Capítols de Llibres
Docència - Xarxes ICE - Comunicacions a Congressos, Conferències, etc.
Docència - Xarxes ICE - Memòries de Xarxes
Docència - Xarxes ICE - Monografies
per
Filtres actuals:
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Comença una nova cerca
Afig filtres:
Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Resultats 1-10 de 77.
Anterior
pàgina
1
2
3
4
...
8
Següent
pàgina
Items:
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
2020
Percepción de los alumnos del Máster de profesorado de Secundaria de la especialidad de orientación educativa sobre su educación en interculturalidad
López Alacid, Mari Paz
;
Lozano Barrancos, María
;
Gomis Selva, Nieves
;
Aparisi, David
;
Poveda Brotons, Rosa
2020
El uso de estrategias de aprendizaje como indicador del éxito académico en estudiantes universitarios
Chiner, Esther
;
Gómez-Puerta, Marcos
;
García Vera, Victoria Eugenia
2020
Predicción de la adaptación a la universidad a partir del bienestar emocional del alumnado: análisis diferencial por sexo
Delgado, Beatriz
;
León Antón, María José
;
Rodríguez Triviño, José Ramón
;
Aparisi, David
2020
Derecho, educación, género y elección de estudios
Mañas-Viejo, Carmen
;
García-Fernández, José Manuel
2020
TDAH y aprendizaje de estudiantes de grado de la facultad de educación
Jover Mira, Irene
;
Valdés, Virtudes
2020
Conociendo el perfil lingüístico de alumnado de Alto Rendimiento Académico del grado de Maestro de Educación Primaria: motivaciones, dificultades y propuestas de mejora
Sanmartín, Ricardo
;
Pérez Sánchez, Antonio Miguel
2022
Adaptaciones de acceso al currículo para el alumnado con discapacidad auditiva en el ámbito universitario
López Alacid, Mari Paz
;
Lozano Barrancos, María
2022
Análisis de las diferencias en motivaciones y dificultades de estudiantes de grupos de Alto Rendimiento Académico al elegir estudiar grados bilingües
Sanmartín, Ricardo
;
Gonzálvez, Carolina
;
García-Fernández, José Manuel
2022
Análisis e identificación de las capacidades y de los talentos en la etapa preuniversitaria y universitaria (red CARISMA)
Ordóñez Rubio, Tomás
;
Rodríguez-Lifante, Alberto
;
González García, María
;
Martínez Maciá, Domingo
;
Ome Pastor, Helena
;
Gallofre Díez, Lydia
;
García Moreno, María Inmaculada
2022
Sistema de aprendizaje personalizado en asignaturas básicas y fundamentales de ingeniería y arquitectura
Marcos-Jorquera, Diego
;
Gilart, Virgilio
;
Sempere-Tortosa, Mireia
;
Fernández-Carrasco, Francisco
;
Castro, María Ángeles
;
Rodríguez, Francisco
;
Aracil, Ignacio
;
Fernandez-Torres, Maria J.
;
Ramirez, Manuel G.
;
Hernández Prados, Antonio
Descobreix
Autor
12
Vicent, María
11
García-Fernández, José Manuel
11
Gonzálvez, Carolina
11
Sanmartín, Ricardo
10
Lledó Carreres, Asunción
.
Autor -
següent >
Paraules clau
11
Educación Superior
8
Grado de Maestro
8
Rendimiento académico
7
Alumnado
7
Docencia dual
.
Paraules clau -
següent >
Data de publicació
3
2023
24
2022
24
2021
26
2020
Tipus de document
77
Capítol de Llibre
Centre, unitat o servei
16
Universidad de Alicante. Departam...
8
Universidad de Alicante. Departam...
5
Universidad de Alicante. Departam...
3
Universidad de Alicante. Departam...
3
Universidad de Alicante. Departam...
.
Centre, unitat o servei -
següent >