La presencia del inglés en la publicidad televisiva española (2013-2015). Prólogo

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/73911
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: La presencia del inglés en la publicidad televisiva española (2013-2015). Prólogo
Autors: Rodríguez González, Félix
Grups d'investigació o GITE: Lexicología y Lexicografía (LyL)
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Filología Inglesa
Paraules clau: Inglés | Anglicismos | Publicidad | Televisión | Televisión
Àrees de coneixement: Filología Inglesa
Data de publicació: 2016
Editor: Síntesis
Citació bibliogràfica: Rodríguez González, Félix. “Prólogo”. En: García Morales, Goretti, et al. (Eds.). La presencia del inglés en la publicidad televisiva española (2013-2015). Madrid: Síntesis, 2016. ISBN 978-84-9077-264-5, pp. 7-14
URI: http://hdl.handle.net/10045/73911
ISBN: 978-84-9077-264-5
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/bookPart
Drets: © Editorial Síntesis, S. A.
Revisió científica: si
Apareix a la col·lecció: INV - Lexicología y Lexicografía - Capítulos de Libros

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnail2016_Felix-Rodriguez_Prologo-Ingles-publicidad.pdfAcceso restringido866,59 kBAdobe PDFObrir     Sol·licitar una còpia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.