Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Busca
Cerca:
Tot el dipòsit
Investigació
Diversidad, Educación y Género (DEG)
INV - DEG - Artículos de Revistas
INV - DEG - Capítulos de Libros
INV - DEG - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.
INV - DEG - Datos de Investigación
INV - DEG - Informes / Memorias de Investigación
INV - DEG - Libros
per
Filtres actuals:
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Comença una nova cerca
Afig filtres:
Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Resultats 1-8 de 8.
Anterior
pàgina
1
Següent
pàgina
Items:
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
2018
Comparación de las percepciones de los estudiantes de Magisterio sobre los riesgos de Internet para personas con y sin discapacidad intelectual y del desarrollo
Gómez-Puerta, Marcos
;
Chiner, Esther
2016
Internet y discapacidad intelectual: riesgos y preocupaciones desde la perspectiva de las familias y de los profesionales
Chiner, Esther
;
Gómez-Puerta, Marcos
;
Merma-Molina, Gladys
;
Lozano Cabezas, Inés
15-de juliol-2017
Internet and people with intellectual disability: an approach to caregivers’ concerns, prevention strategies and training needs
Chiner, Esther
;
Gómez-Puerta, Marcos
;
Cardona Moltó, María Cristina
2020
El uso de estrategias de aprendizaje como indicador del éxito académico en estudiantes universitarios
Chiner, Esther
;
Gómez-Puerta, Marcos
;
García Vera, Victoria Eugenia
2018
Competencias docentes para la excelencia en la docencia en el Marco Europeo de Educación Superior (EEES)
Gómez-Puerta, Marcos
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Arráez Vera, Graciela
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Rodríguez Rodríguez, Rosabel
;
Casero Martínez, Antonio
;
Chiner, Esther
;
Sauleda Martínez, Luisa Aitana
2021
Perspectivas de los estudiantes universitarios sobre el proceso de enseñanza-aprendizaje online seguido durante el periodo de pandemia: un estudio comparado
Chiner, Esther
;
Gómez-Puerta, Marcos
;
García Vera, Victoria Eugenia
2020
Análisis de las estrategias de aprendizaje de los estudiantes universitarios como indicadores del éxito académico
Chiner, Esther
;
Cardona Moltó, María Cristina
;
Gómez-Puerta, Marcos
;
Villegas-Castrillo, Esther
;
García Vera, Victoria Eugenia
;
Miralles-Cardona, Cristina
2019
Identificación de la presencia de sesgo cognitivo derivado del efecto de Dunning-Kruger en estudiantes universitarios
Gómez-Puerta, Marcos
;
Bueno Vargas, María José
;
Casero Martínez, Antonio
;
Chiner, Esther
;
Fajardo Bravo, Inmaculada
;
Melero-Pérez, Paola
;
Muñoz Martínez, Yolanda
;
Rodríguez Rodríguez, Rosabel
;
Salmerón, Ladislao
;
Gómez Martínez, Ángeles
Descobreix
Autor
8
Gómez-Puerta, Marcos
3
García Vera, Victoria Eugenia
2
Cardona Moltó, María Cristina
2
Casero Martínez, Antonio
2
Rodríguez Rodríguez, Rosabel
.
Autor -
següent >
Paraules clau
3
Internet
2
Discapacidad intelectual
2
Educación superior
2
Estrategias de aprendizaje
2
Estudiantes
.
Paraules clau -
següent >
Data de publicació
1
2021
2
2020
1
2019
2
2018
1
2017
1
2016
Tipus de document
5
Capítol de Llibre
2
Article en revista científica
1
Comunicació a congrés, pòster, etc.
Llengua
1
Anglés
Centre, unitat o servei
8
Universidad de Alicante. Departam...
2
Universidad de Alicante. Departam...
1
Universidad de Alicante. Departam...