Empoderamiento docente de la teoría socioepistemológica

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/51586
Registre complet
Registre complet
Camp Dublin Core Valor Idioma
dc.contributor.authorReyes-Gasperini, D.-
dc.contributor.authorCantoral, R.-
dc.contributor.authorMontiel, G.-
dc.date.accessioned2015-11-23T12:57:35Z-
dc.date.available2015-11-23T12:57:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationC. Fernández, M. Molina y N. Planas (eds.), 2015. Investigación en Educación Matemática XIX. Alicante: SEIEM. ISBN 978-84-9717-385-8, pp. 583es
dc.identifier.isbn978-84-9717-385-8-
dc.identifier.issn1888-0762-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10045/51586-
dc.languagespaes
dc.publisherSociedad Española de Investigación en Educación Matemáticaes
dc.publisherUniversidad de Alicantees
dc.rights© de los textos: los autores; de la edición: Universidad de Alicantees
dc.subjectEmpoderamiento docentees
dc.subjectTeoría socioepistemológicaes
dc.subject.otherDidáctica de la Matemáticaes
dc.titleEmpoderamiento docente de la teoría socioepistemológicaes
dc.title.alternativeTeacher empowerment of Socioepistemological Theoryes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dc.peerreviewedsies
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
Apareix a la col·lecció: XIX Simposio SEIEM - Actas

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnail2015-Actas-XIX-SEIEM_Posters_27.pdf2,8 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.