Empoderamiento docente de la teoría socioepistemológica
Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem
http://hdl.handle.net/10045/51586
Registre complet
Camp Dublin Core | Valor | Idioma |
---|---|---|
dc.contributor.author | Reyes-Gasperini, D. | - |
dc.contributor.author | Cantoral, R. | - |
dc.contributor.author | Montiel, G. | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-23T12:57:35Z | - |
dc.date.available | 2015-11-23T12:57:35Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | C. Fernández, M. Molina y N. Planas (eds.), 2015. Investigación en Educación Matemática XIX. Alicante: SEIEM. ISBN 978-84-9717-385-8, pp. 583 | es |
dc.identifier.isbn | 978-84-9717-385-8 | - |
dc.identifier.issn | 1888-0762 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10045/51586 | - |
dc.language | spa | es |
dc.publisher | Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática | es |
dc.publisher | Universidad de Alicante | es |
dc.rights | © de los textos: los autores; de la edición: Universidad de Alicante | es |
dc.subject | Empoderamiento docente | es |
dc.subject | Teoría socioepistemológica | es |
dc.subject.other | Didáctica de la Matemática | es |
dc.title | Empoderamiento docente de la teoría socioepistemológica | es |
dc.title.alternative | Teacher empowerment of Socioepistemological Theory | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject | es |
dc.peerreviewed | si | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
Apareix a la col·lecció: | XIX Simposio SEIEM - Actas |
Arxius per aquest ítem:
Arxiu | Descripció | Tamany | Format | |
---|---|---|---|---|
2015-Actas-XIX-SEIEM_Posters_27.pdf | 2,8 MB | Adobe PDF | Obrir Vista prèvia | |
Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.