Sèrie Tipologies Comercials. Comerç Just. Part 7. Canals del Comerç Just

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/41614
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Sèrie Tipologies Comercials. Comerç Just. Part 7. Canals del Comerç Just
Autors: De-Juan-Vigaray, María D. | González Gascón, Elena
Grups d'investigació o GITE: GITE Investigación+Docencia+innovación: plus (Idoi:tec)
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Paraules clau: Comerç just | Principis del comerç just | Certificacions del comerç just | Institucions del comerç just
Àrees de coneixement: Comercialización e Investigación de Mercados
Data de publicació: 24-d’octubre-2014
Resum: En aquest vídeo veurem quins són els principals processos de comercialització del comerç just. El procés de comercialització implica la reducció d'intermediaris a través d'organitzacions per tal d'aconseguir una major eficiència. El canal inicial es caracteritza per una relació directa entre els productors del "Sud", intermediaris i consumidors. Els intermediaris són entitats i organitzacions no governamentals de desenvolupament (ONGD) que busquen el bé comú i renuncien al lucre. En l'entramat de productors, organitzacions i associacions es desenvolupa el CJ com un sistema obert.
URI: http://vertice.cpd.ua.es/111169 | http://hdl.handle.net/10045/41614
Idioma: cat
Tipus: video
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Apareix a la col·lecció: GITE - I+Do+i+Tec - Presentaciones

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
111171.mp47,84 MBVideo MP4Obrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons