Prácticas de Introducción al Marketing (curso 2012-2013)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/25418
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Prácticas de Introducción al Marketing (curso 2012-2013)
Autors: Casado-Díaz, Ana B. | Sellers Rubio, Ricardo
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Assignatures: Introducción al Marketing
Estudis en què s'imparteix: Grado en Administración y Dirección de Empresas | Programa Simultáneo DADE: Derecho y Administración y Dirección de Empresas | Programa Simultáneo TADE: Turismo y Administración y Dirección de Empresas
Codi: 22002
Paraules clau: Marketing
Àrees de coneixement: Comercialización e Investigación de Mercados
Data de creació: de novembre-2012
Data de publicació: 29-de novembre-2012
Resum: Prácticas de la asignatura Introducción al Marketing.
URI: http://hdl.handle.net/10045/25418
Idioma: spa
Tipus: learningObject
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Ejercicios / Prácticas / Exámenes

Arxius per aquest ítem:


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons