Fundamentos de Marketing. Tema 3: Mercado, demanda y comportamiento del consumidor

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/20711
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Fundamentos de Marketing. Tema 3: Mercado, demanda y comportamiento del consumidor
Autors: De-Juan-Vigaray, María D.
Grups d'investigació o GITE: Tecnologías y Diseño de Contenidos Digitales para la Enseñanza + Aprendizaje en B-Learning | Grupo de Mejora Docente en Economía de la Empresa
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Assignatures: Fundamentos de Marketing
Estudis en què s'imparteix: Grado en Publicidad y Relaciones Públicas
Codi: 22505
Paraules clau: Mercado | Demanda | Comportamiento del consumidor | Proceso de compra | Personalidad | Autoconcepto | Estilos de vida | Motivación | Percepción | Creencias | Actitudes | Elasticidad de la demanda
Àrees de coneixement: Comercialización e Investigación de Mercados
Data de publicació: 20-de febrer-2012
Resum: T3. Mercado, Demanda y Comportamiento del Consumidor.
URI: http://hdl.handle.net/10045/20711
Idioma: spa
Tipus: learningObject
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Manuales / Temas
GITE - TYCEA-BLE - Manuales / Temas
GITE - MEDOEE - Manuales / Temas
GITE - I+Do+i+Tec - Manuales / Temas

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailTema3_mdo_dem_consum_STUD.pdf2,15 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons