Creatividad Publicitaria I. Universidad de Alicante. Guía docente 2011-2012

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/18468
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Creatividad Publicitaria I. Universidad de Alicante. Guía docente 2011-2012
Autors: Tur-Viñes, Victoria
Grups d'investigació o GITE: GITE - Asignaturas de Comunicación Publicitaria
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social
Assignatures: Creatividad Publicitaria I | P.A. Creatividad Publicitaria
Estudis en què s'imparteix: Licenciatura en Publicidad y Relaciones Públicas | Requisitos Formativos Complementarios Previos a la Homologación de Títulos Extranjeros de Educación Superior (Facultad de Económicas)
Codi: 10043 | 15300
Paraules clau: Creatividad publicitaria | Guia docente
Àrees de coneixement: Comunicación Audiovisual y Publicidad
Data de creació: 2011
Data de publicació: 1-de setembre-2011
Resum: Guía de Creatividad Publicitaria I, grupos 1 y 3, curso 2011-12.
URI: http://hdl.handle.net/10045/18468
Idioma: spa
Tipus: teachingGuide
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0
Enllaç a OCW-UA: http://ocw.ua.es/es/ciencias-sociales-y-juridicas/creatividad-publicitaria-2010.html
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Guías Docentes y Discentes
GITE - GACPUB - Guías Docentes y Discentes

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailGU_A_CPI_2011-12_grupos_1+3ok.pdf757,76 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons