Retail Marketing: Part 3. General Interior. Store

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/15529
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Retail Marketing: Part 3. General Interior. Store
Autors: De-Juan-Vigaray, María D.
Grups d'investigació o GITE: Tecnologías y Diseño de Contenidos Digitales para la Enseñanza + Aprendizaje en B-Learning | Grupo de Mejora Docente en Economía de la Empresa
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Assignatures: Retail Marketing
Estudis en què s'imparteix: International Business Program
Codi: 200737
Paraules clau: Retailing | Merchandising | Flooring | Colors | Lighting | Dressing facilities | Personnel | Sounds | Vertical transportation | Fixtures | Equipment | Wall textures | Width of aisles | Temperature | Cleanliness | Scents | Technology | Cash register-placement | Prices dead areas | Dead areas
Àrees de coneixement: Marketing
Data de creació: 2010
Data de publicació: 29-de novembre-2010
Resum: Se presentan los aspectos relacionados con la gestión del interior de un establecimiento minorista a nivel general. Con detalle se revisan conceptos tales como: Flooring Wall textures Colors Lighting Width of aisles Temperature Dressing facilities Personnel Sounds Cleanliness Scents Technology Sounds Vertical transportation Fixtures, equipment Cash register-Placement Prices Dead Areas furnishings.
Descripció: Se complementa con ejemplos, casos prácticos y lecturas
URI: http://hdl.handle.net/10045/15529
Idioma: eng
Tipus: info:eu-repo/semantics/lecture
Apareix a la col·lecció: Docencia - Ciencias Sociales y Jurídicas - Manuales / Temas
GITE - TYCEA-BLE - Manuales / Temas
GITE - MEDOEE - Manuales / Temas
GITE - I+Do+i+Tec - Manuales / Temas

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnail03 retail_mk_dejuan.pdf1,12 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons