El Museo del Mar. Su papel en la configuración del relato de marca territorio: El caso de las salas externas Portus Ilicitanus

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/122950
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: El Museo del Mar. Su papel en la configuración del relato de marca territorio: El caso de las salas externas Portus Ilicitanus
Autors: Cerdá Bertoméu, María José | Álvarez Tortosa, Juan Francisco | Molina Vidal, Jaime | Mateo Corredor, Daniel
Grups d'investigació o GITE: Culturas Antiguas y Cultura Material
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Prehistoria, Arqueología, Historia Antigua, Filología Griega y Filología Latina
Paraules clau: Territorio-Museo | Plan museológico | Marca territorio | Patrimonio histórico | Arqueoturismo | Territory-Museum | Museum plan | Place brand | Historical heritage | Architectural tourism
Àrees de coneixement: Historia Antigua
Data de publicació: 2021
Editor: Generalitat Valenciana. Direcció General de Cultura i Patrimoni
Citació bibliogràfica: Cerdá Bertoméu, María José, et al. “El Museo del Mar. Su papel en la configuración del relato de marca territorio: El caso de las salas externas Portus Ilicitanus”. En: López Mira, José Antonio; Tendero Fernández, Fernando E. (coords.). Museus territorials. Actes de les V jornades de museus i col·leccions museogràfiques permanents de la Comunitat Valenciana, 25-26 setembre 2020, Petrer (Alacant). València: Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, Direcció General de Cultura i Patrimoni, 2021. ISBN 978-84-482-6598-4, pp. 229-242
Resum: La orientación turística hacia una oferta patrimonial requiere de una planificación meticulosa de las experiencias a ofrecer en torno a un relato para el territorio. En el caso de Santa Pola, el presente texto plantea el papel genérico jugado por el Museo del Mar y por un proyecto específico de valorización del Portus Ilicitanus en la configuración del destino. | The project to channel the tourist industry toward cultural attractions requires experiences to be planned meticulously to create the storytelling for the territory. In the case of Santa Pola, the Museum of the Sea has a significant role, as does the promotion of the Portus Ilicitanus to shape the narrative of the destination.
URI: http://hdl.handle.net/10045/122950
ISBN: 978-84-482-6598-4
Idioma: spa
Tipus: info:eu-repo/semantics/conferenceObject
Drets: © dels textos i il·lustracions: Els autors
Revisió científica: si
Versió de l'editor: https://ovc.gva.es/es/estudis-i-publicacions/estudis-i-publicacions
Apareix a la col·lecció: INV - CACM - Comunicaciones a Congresos, Conferencias, etc.

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailCerda-Bertomeu_etal_Actes_V_jornades-Petrer.pdf521,09 kBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.