Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Cercar per Autor Veas, Alejandro
Saltar a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
O introdueix les primeres lletres:
Ordenar per:
Títol
Data de publicació
Data de enviament
En ordre:
Ascendent
Descendent
Resultats/Pàgina
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autors/Registre:
Tots
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrant resultats 1 a 20 de 49
següent >
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
18-de juliol-2020
30-item version of the revised child anxiety and depression scale in Chilean adolescents: psychometric properties
Martínez-González, Agustín Ernesto
;
Veas, Alejandro
;
Piqueras Rodríguez, José Antonio
9-de desembre-2015
Academic Achievement in Early Adolescence: The Influence of Cognitive and Non-Cognitive Variables
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
, et al
2016
La acción tutorial para el alumnado con diversidad funcional en la Universidad
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Gonzálvez, Carolina
, et al
de gener-2019
Actitudes en la adolescencia inicial y rendimiento académico: el rol mediacional del autoconcepto académico
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Miñano, Pablo
, et al
2016
Adaptación del alumnado al contexto universitario y el papel mediador del docente como optimizador
González Gómez, Carlota
;
Tortosa Ybáñez, María Teresa
;
Menchén Aparicio, Marina
, et al
2014
Alumnado con necesidades específicas de apoyo educativo de Educación Secundaria Obligatoria y el consumo de las TIC en la Región de Murcia
Lozano Martínez, Josefina
;
Castillo Reche, Irina-Sherezade
;
Veas, Alejandro
2017
Análisis e innovación de los procesos de evaluación del Trabajo Fin de Máster
Veas, Alejandro
;
Miñano, Pablo
;
López Alacid, Mari Paz
, et al
20-d’octubre-2023
El autoconcepto físico de los estudiantes universitarios en el Ecuador
Rendón Morales, Pablo Anthony
;
Veas, Alejandro
;
Navas, Leandro
4-d’abril-2017
Comparative analysis of academic grades in compulsory secondary education in Spain using statistical techniques
Veas, Alejandro
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
, et al
2020
A Comparative Analysis of University Entrance Examinations Using the Construct Comparability Approach
Veas, Alejandro
;
Benítez, Isabel
;
Navas, Leandro
, et al
2020
Desarrollo y análisis psicométrico preliminar de una escala de evaluación docente en el Trabajo Fin de Grado y Trabajo Fin de Máster
Veas, Alejandro
;
Miñano, Pablo
;
López Alacid, Mari Paz
, et al
2015
Descripción en un programa de empoderamiento para el desarrollo de competencias socioemocionales en Educación Superior
Gilar-Corbi, Raquel
;
Pozo-Rico, Teresa
;
González Gómez, Carlota
, et al
4-d’agost-2023
Development and psychometric properties of the Student Evaluation of Dissertation Tutoring Scale (SEIDTUS) in higher education
Veas, Alejandro
;
Navas, Leandro
2017
Differences in cognitive, motivational and contextual variables between under-achieving, normally-achieving, and over-achieving Spanish students: A mixed-effects analysis
Veas, Alejandro
;
López-López, José Antonio
;
Gilar-Corbi, Raquel
, et al
27-de setembre-2016
Differences in Learning Strategies, Goal Orientations, and Self-Concept between Overachieving, Normal-Achieving, and Underachieving Secondary Students
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Veas, Alejandro
, et al
22-d’octubre-2019
Differences in Personal, Familial, Social, and School Factors Between Underachieving and Non-underachieving Gifted Secondary Students
Gilar-Corbi, Raquel
;
Veas, Alejandro
;
Miñano, Pablo
, et al
2016
Directrices para el desarrollo profesional de la inteligencia emocional en estudiantes universitarios a través de un contexto de aprendizaje permanente
Pozo-Rico, Teresa
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Veas, Alejandro
, et al
de gener-2019
Early Adolescents’ Attitudes and Academic Achievement: The Mediating Role of Academic Self-concept
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Miñano, Pablo
, et al
4-de març-2016
Estimation of the Proportion of Underachieving Students in Compulsory Secondary Education in Spain: An Application of the Rasch Model
Veas, Alejandro
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
, et al
2019
La evaluación del docente y auto-evaluación del alumnado: análisis de herramientas clave para la mejora del proceso de enseñanza-aprendizaje en el Trabajo Fin de Máster
Veas, Alejandro
;
Miñano, Pablo
;
López Alacid, Mari Paz
, et al