Determinants of advanced booking

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/71009
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Determinants of advanced booking
Autors: Nicolau, Juan Luis | Masiero, Lorenzo
Grups d'investigació o GITE: Marketing
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Marketing
Paraules clau: Advanced booking | Reservation | Prices | Accommodation | Distribution channels
Àrees de coneixement: Comercialización e Investigación de Mercados
Data de publicació: de novembre-2017
Editor: Elsevier
Citació bibliogràfica: Annals of Tourism Research. 2017, 67: 78-82. doi:10.1016/j.annals.2017.05.011
Resum: Highlights • A count model for the determinants of hotel advance booking is proposed. • Prices have a decreasing effect that is less than proportional. • Long stays at holiday homes increase the days of advanced booking. • Booking in July and August, as well as large party size, imply longer anticipation. • Reservations through DMO channels are related to longer advanced booking.
URI: http://hdl.handle.net/10045/71009
ISSN: 0160-7383 (Print) | 1873-7722 (Online)
DOI: 10.1016/j.annals.2017.05.011
Idioma: eng
Tipus: info:eu-repo/semantics/article
Drets: © 2017 Elsevier Ltd.
Revisió científica: si
Versió de l'editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.annals.2017.05.011
Apareix a la col·lecció: INV - MKT - Artículos de Revistas

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Thumbnail2017_Nicolau_Masiero_AnnTourRes_final.pdfVersión final (acceso restringido)244,98 kBAdobe PDFObrir     Sol·licitar una còpia
Thumbnail2017_Nicolau_Masiero_AnnTourRes_preprint.pdfPreprint (acceso abierto)1,09 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.