Items
Access | Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
 |  | 8-Jan-2025 | Exploration of Participation and Psychopathological Risks Associated with Online Games in University Students | Suriá Martínez, Raquel; García-Castillo, Fernando; López-Sánchez, Carmen, et al |
 |  | 2024 | Análisis de la exclusión laboral de jóvenes con diversidad funcional desde una perspectiva de género | Suriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther |
 |  | 27-Jan-2025 | Desempeño en escritura de estudiantes de educación básica primaria en zonas rurales de Colombia: un estudio comparativo por género | Chiner, Esther; Escudero-Cabarcas, Johana Margarita; Campo Ternera, Lilia Angélica, et al |
 |  | 14-Jan-2025 | Percepción del estudiantado con altas capacidades intelectuales sobre la educación superior española | Gómez-Puerta, Marcos; Chiner, Esther; Rodríguez Rodríguez, Rosabel, et al |
 |  | 23-Dec-2024 | Teachers’ Perspectives on Internet Use: Towards the Digital Inclusion of Students with Intellectual Disability or Autism Spectrum Disorder | Chiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos; Manosalba, Consuelo, et al |
 |  | 20-Dec-2024 | Digital and Mediation Competence for Students’ Safe Use of the Internet: Enhancing Teacher Training | Gómez-Puerta, Marcos; Chiner, Esther; Villegas-Castrillo, Esther, et al |
 |  | 5-Sep-2024 | Students' perception of the strengths and weaknesses of the inclusive educational model of Brazilian municipal public schools | Capellini, Vera; Muñoz Martínez, Yolanda; Gómez-Puerta, Marcos, et al |
 |  | 3-Sep-2024 | Negative impact of online gambling problematic in disabled and non-disabled university students: exploring the risk profile | Suriá Martínez, Raquel; García-Castillo, Fernando; Villegas-Castrillo, Esther, et al |
 |  | 29-Jul-2024 | Preliminary study of the use of online games among university students with and without disabilities | Suriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther; López-Sánchez, Carmen, et al |
 |  | 23-Jul-2024 | Dificultades del profesorado en el cumplimiento de adaptaciones curriculares para la inclusión: perspectivas de género, edad y experiencia docente | Suriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther |
 |  | 23-Jul-2024 | Revisión de estudios dirigidos hacia las actitudes docentes inclusivas | Suriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther |
 |  | 10-Jun-2024 | Comparative Analysis of Abuse in Online Games Between University Students With and Without Disabilities | Suriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther; López-Sánchez, Carmen, et al |
 |  | 24-Jun-2024 | Online Games and Cognitive Distortions: A Comparative Analysis in Students with and without Disabilities | Suriá Martínez, Raquel; García-Castillo, Fernando; López-Sánchez, Carmen, et al |
 |  | 4-Mar-2024 | El trabajo social y sus intervenciones de apoyo a la capacidad jurídica de las personas, tras la Ley 8/2021 | Soto Esteban, Raúl; Alcázar, Rafael; Villegas-Castrillo, Esther |
 |  | 21-Sep-2023 | An Analysis of Factors Influencing Chinese University Students’ Major Choice from the Perspective of Gender Differences | Xu, Chang; Xiang, Futao; Duan, Ruiqi, et al |
 |  | 17-Jul-2023 | Exploring Pre-Service STEM Teachers’ Capacity to Teach Using a Gender-Responsive Approach | Miralles-Cardona, Cristina; Kitta, Ioanna; Cardona Moltó, María Cristina |
 |  | 11-Jul-2023 | Propiedades psicométricas del cuestionario de la percepción de dificultades del profesorado para la inclusión educativa | Suriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther |
 |  | 1994 | Programas de apoyo: resultados sobre el rendimiento y la adaptación escolar de una investigación con alumnos con necesidades especiales | Cardona Moltó, María Cristina |
 |  | 1994 | Proceso de construcción y validación del TEF | Cardona Moltó, María Cristina; Martínez Ruiz, María Ángeles; Sauleda Parés, Narciso |
 |  | 2006 | Uso y efectividad de las adaptaciones instructivas en aulas inclusivas: un estudio de las percepciones y necesidades formativas del profesorado | Cardona Moltó, María Cristina; Chiner, Esther |