INV - DEG - Artículos de Revistas

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed 1.0 RSS Feed 2.0 RSS Feed 2.0
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 81
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Open accessSuria-Martinez_etal_2025_RGSA_eng.pdf.jpg8-Jan-2025Exploration of Participation and Psychopathological Risks Associated with Online Games in University StudentsSuriá Martínez, Raquel; García-Castillo, Fernando; López-Sánchez, Carmen, et al
Open accessSuria_Villegas_2024_RevNuevTendAntropol.pdf.jpg2024Análisis de la exclusión laboral de jóvenes con diversidad funcional desde una perspectiva de géneroSuriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther
Open accessChiner_etal_2025_RevEnfoquesEducacionales.pdf.jpg27-Jan-2025Desempeño en escritura de estudiantes de educación básica primaria en zonas rurales de Colombia: un estudio comparativo por géneroChiner, Esther; Escudero-Cabarcas, Johana Margarita; Campo Ternera, Lilia Angélica, et al
Open accessGomez-Puerta_etal_2025_ANDULI.pdf.jpg14-Jan-2025Percepción del estudiantado con altas capacidades intelectuales sobre la educación superior españolaGómez-Puerta, Marcos; Chiner, Esther; Rodríguez Rodríguez, Rosabel, et al
Open accessChiner_etal_2024_Disabilities.pdf.jpg23-Dec-2024Teachers’ Perspectives on Internet Use: Towards the Digital Inclusion of Students with Intellectual Disability or Autism Spectrum DisorderChiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos; Manosalba, Consuelo, et al
Open accessGomez-Puerta_etal_2024_EducSci.pdf.jpg20-Dec-2024Digital and Mediation Competence for Students’ Safe Use of the Internet: Enhancing Teacher TrainingGómez-Puerta, Marcos; Chiner, Esther; Villegas-Castrillo, Esther, et al
Open accessCapellini_etal_2024_FrontEduc.pdf.jpg5-Sep-2024Students' perception of the strengths and weaknesses of the inclusive educational model of Brazilian municipal public schoolsCapellini, Vera; Muñoz Martínez, Yolanda; Gómez-Puerta, Marcos, et al
Open accessSuria-Martinez_etal_2024_FrontPsychol.pdf.jpg3-Sep-2024Negative impact of online gambling problematic in disabled and non-disabled university students: exploring the risk profileSuriá Martínez, Raquel; García-Castillo, Fernando; Villegas-Castrillo, Esther, et al
Open accessSuria-Martinez_etal_2024_VISUALRev_eng.pdf.jpg29-Jul-2024Preliminary study of the use of online games among university students with and without disabilitiesSuriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther; López-Sánchez, Carmen, et al
Open accessSuria_Villegas_2024_INFAD_2.pdf.jpg23-Jul-2024Dificultades del profesorado en el cumplimiento de adaptaciones curriculares para la inclusión: perspectivas de género, edad y experiencia docenteSuriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther
Open accessSuria_Villegas_2024_INFAD.pdf.jpg23-Jul-2024Revisión de estudios dirigidos hacia las actitudes docentes inclusivasSuriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther
Open accessSuria-Martinez_etal_2024_RGSA_eng.pdf.jpg10-Jun-2024Comparative Analysis of Abuse in Online Games Between University Students With and Without DisabilitiesSuriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther; López-Sánchez, Carmen, et al
Open accessSuria-Martinez_etal_2024_EurJInvestigHealthPsycholEduc.pdf.jpg24-Jun-2024Online Games and Cognitive Distortions: A Comparative Analysis in Students with and without DisabilitiesSuriá Martínez, Raquel; García-Castillo, Fernando; López-Sánchez, Carmen, et al
Open accessSoto-Esteban_etal_2024_SigloCero.pdf.jpg4-Mar-2024El trabajo social y sus intervenciones de apoyo a la capacidad jurídica de las personas, tras la Ley 8/2021Soto Esteban, Raúl; Alcázar, Rafael; Villegas-Castrillo, Esther
Open accessXu_etal_2023_Sustainability.pdf.jpg21-Sep-2023An Analysis of Factors Influencing Chinese University Students’ Major Choice from the Perspective of Gender DifferencesXu, Chang; Xiang, Futao; Duan, Ruiqi, et al
Open accessMiralles-Cardona_etal_2023_Sustainability.pdf.jpg17-Jul-2023Exploring Pre-Service STEM Teachers’ Capacity to Teach Using a Gender-Responsive ApproachMiralles-Cardona, Cristina; Kitta, Ioanna; Cardona Moltó, María Cristina
Open accessSuria_Villegas_2023_INFAD.pdf.jpg11-Jul-2023Propiedades psicométricas del cuestionario de la percepción de dificultades del profesorado para la inclusión educativaSuriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther
Open accessCardona-Molto_1994_RIE.pdf.jpg1994Programas de apoyo: resultados sobre el rendimiento y la adaptación escolar de una investigación con alumnos con necesidades especialesCardona Moltó, María Cristina
Open accessCardona-Molto_etal_1994_RIE.pdf.jpg1994Proceso de construcción y validación del TEFCardona Moltó, María Cristina; Martínez Ruiz, María Ángeles; Sauleda Parés, Narciso
Open accessCardona_Chiner_2006_Bordon.pdf.jpg2006Uso y efectividad de las adaptaciones instructivas en aulas inclusivas: un estudio de las percepciones y necesidades formativas del profesoradoCardona Moltó, María Cristina; Chiner, Esther
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 81