INV - DEG - Artículos de Revistas

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed 1.0 RSS Feed 2.0 RSS Feed 2.0
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 68
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Acceso abiertoSoto-Esteban_etal_2024_SigloCero.pdf.jpg4-Mar-2024El trabajo social y sus intervenciones de apoyo a la capacidad jurídica de las personas, tras la Ley 8/2021Soto Esteban, Raúl; Alcázar, Rafael; Villegas-Castrillo, Esther
Acceso abiertoXu_etal_2023_Sustainability.pdf.jpg21-Sep-2023An Analysis of Factors Influencing Chinese University Students’ Major Choice from the Perspective of Gender DifferencesXu, Chang; Xiang, Futao; Duan, Ruiqi, et al
Acceso abiertoMiralles-Cardona_etal_2023_Sustainability.pdf.jpg17-Jul-2023Exploring Pre-Service STEM Teachers’ Capacity to Teach Using a Gender-Responsive ApproachMiralles-Cardona, Cristina; Kitta, Ioanna; Cardona Moltó, María Cristina
Acceso abiertoSuria_Villegas_2023_INFAD.pdf.jpg11-Jul-2023Propiedades psicométricas del cuestionario de la percepción de dificultades del profesorado para la inclusión educativaSuriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther
Acceso abiertoCardona-Molto_1994_RIE.pdf.jpg1994Programas de apoyo: resultados sobre el rendimiento y la adaptación escolar de una investigación con alumnos con necesidades especialesCardona Moltó, María Cristina
Acceso abiertoCardona-Molto_etal_1994_RIE.pdf.jpg1994Proceso de construcción y validación del TEFCardona Moltó, María Cristina; Martínez Ruiz, María Ángeles; Sauleda Parés, Narciso
Acceso abiertoCardona_Chiner_2006_Bordon.pdf.jpg2006Uso y efectividad de las adaptaciones instructivas en aulas inclusivas: un estudio de las percepciones y necesidades formativas del profesoradoCardona Moltó, María Cristina; Chiner, Esther
Acceso abiertoCardona-Molto_2000_RIE.pdf.jpg2000Universidad de Alicante | Estrategias para la mejora y adaptación de programas instructivosCardona Moltó, María Cristina
EmbargadoMunoz-Martinez_etal_2022_JContinHighEdu_accepted.pdf.jpg28-Dec-2022The Impact of the Pandemic on Young People with Intellectual Disabilities Participating in a University Training Course for Employment in SpainMuñoz Martínez, Yolanda; Gómez Hernández, Patricia; Gómez-Puerta, Marcos, et al
Acceso abiertoVera-Esteban_Cardona-Molto_2022_RevEstFemin.pdf.jpg2022Contribución de la danza contemporánea al bienestar de mujeres maltratadasVera Esteban, María del Carmen; Cardona Moltó, María Cristina
Acceso abiertoChiner_etal_2023_BrJLearnDisabil.pdf.jpg11-Oct-2022Digital inclusion in Spanish mainstream and special schools: Teachers' perceptions on Internet use by students with intellectual disabilitiesChiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos; Cardona Moltó, María Cristina
Acceso abiertoVera_Cardona_2022_ExAequo.pdf.jpg2022Danza contemporánea como recurso de apoyo a mujeres migrantes maltratadasVera Esteban, María del Carmen; Cardona Moltó, María Cristina
Acceso abiertoSuria_Villegas_2022_CuadTrabSoc.pdf.jpg6-Jun-2022Relationship between academic goals and prosocial behaviour in social work university studentsSuriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther
Acceso abiertoKitta_Cardona_2022_JIntWomenStud.pdf.jpgApr-2022Competencias de Estudiantes Universitarios Griegos para una Práctica Sostenible de la Igualdad de GéneroKitta, Ioanna; Cardona Moltó, María Cristina
Acceso abiertoChadwick_etal_2022_JPolicyPractIntellectDisabil_preprint.pdf.jpg14-Jan-2022Digital inclusion and participation of people with intellectual disabilities during COVID-19: A rapid review and international bricolageChadwick, Darren; Ågren, Kristin Alfredsson; Caton, Sue, et al
Acceso restringidoKitta_Cardona-Molto_2022_JGenderStud_final.pdf.jpg11-Jan-2022Students’ perceptions of gender mainstreaming implementation in university teaching in GreeceKitta, Ioanna; Cardona Moltó, María Cristina
Acceso abiertoMiralles-Cardona_etal_2021_IntJSustainabHighEduc_final.pdf.jpg10-Aug-2021Educating prospective teachers for a sustainable gender equality practice: survey design and validation of a self-efficacy scaleMiralles-Cardona, Cristina; Chiner, Esther; Cardona Moltó, María Cristina
Acceso abiertoSanhueza-Henriquez_etal_2021_Interciencia.pdf.jpgJun-2021Sensibilidad intercultural en el alumnado y su relación con la actitud y estilo docente del profesorado ante la diversidad culturalSanhueza Henríquez, Susan Valeria; Cardona Moltó, María Cristina; Herrera Fernández, Valeria, et al
Acceso abiertoGomez-Puerta_Chiner_2022_DisabilitySociety_revised.pdf.jpg19-Jan-2021Internet use and online behaviour of adults with intellectual disability: support workers’ perceptions, training and online risk mediationGómez-Puerta, Marcos; Chiner, Esther
Acceso restringidoChiner_etal_2022_IntJDevelopDisabilities_final.pdf.jpg13-Jul-2020Education and social work students’ perceptions of Internet use by people with and without intellectual disabilityChiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos; Villegas-Castrillo, Esther
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 68