Items
Access | Preview | Issue Date | Title | Author(s) |
| | 4-Mar-2024 | El trabajo social y sus intervenciones de apoyo a la capacidad jurídica de las personas, tras la Ley 8/2021 | Soto Esteban, Raúl; Alcázar, Rafael; Villegas-Castrillo, Esther |
| | 21-Sep-2023 | An Analysis of Factors Influencing Chinese University Students’ Major Choice from the Perspective of Gender Differences | Xu, Chang; Xiang, Futao; Duan, Ruiqi, et al |
| | 17-Jul-2023 | Exploring Pre-Service STEM Teachers’ Capacity to Teach Using a Gender-Responsive Approach | Miralles-Cardona, Cristina; Kitta, Ioanna; Cardona Moltó, María Cristina |
| | 11-Jul-2023 | Propiedades psicométricas del cuestionario de la percepción de dificultades del profesorado para la inclusión educativa | Suriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther |
| | 1994 | Programas de apoyo: resultados sobre el rendimiento y la adaptación escolar de una investigación con alumnos con necesidades especiales | Cardona Moltó, María Cristina |
| | 1994 | Proceso de construcción y validación del TEF | Cardona Moltó, María Cristina; Martínez Ruiz, María Ángeles; Sauleda Parés, Narciso |
| | 2006 | Uso y efectividad de las adaptaciones instructivas en aulas inclusivas: un estudio de las percepciones y necesidades formativas del profesorado | Cardona Moltó, María Cristina; Chiner, Esther |
| | 2000 | Universidad de Alicante | Estrategias para la mejora y adaptación de programas instructivos | Cardona Moltó, María Cristina |
| | 28-Dec-2022 | The Impact of the Pandemic on Young People with Intellectual Disabilities Participating in a University Training Course for Employment in Spain | Muñoz Martínez, Yolanda; Gómez Hernández, Patricia; Gómez-Puerta, Marcos, et al |
| | 2022 | Contribución de la danza contemporánea al bienestar de mujeres maltratadas | Vera Esteban, María del Carmen; Cardona Moltó, María Cristina |
| | 11-Oct-2022 | Digital inclusion in Spanish mainstream and special schools: Teachers' perceptions on Internet use by students with intellectual disabilities | Chiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos; Cardona Moltó, María Cristina |
| | 2022 | Danza contemporánea como recurso de apoyo a mujeres migrantes maltratadas | Vera Esteban, María del Carmen; Cardona Moltó, María Cristina |
| | 6-Jun-2022 | Relationship between academic goals and prosocial behaviour in social work university students | Suriá Martínez, Raquel; Villegas-Castrillo, Esther |
| | Apr-2022 | Competencias de Estudiantes Universitarios Griegos para una Práctica Sostenible de la Igualdad de Género | Kitta, Ioanna; Cardona Moltó, María Cristina |
| | 14-Jan-2022 | Digital inclusion and participation of people with intellectual disabilities during COVID-19: A rapid review and international bricolage | Chadwick, Darren; Ågren, Kristin Alfredsson; Caton, Sue, et al |
| | 11-Jan-2022 | Students’ perceptions of gender mainstreaming implementation in university teaching in Greece | Kitta, Ioanna; Cardona Moltó, María Cristina |
| | 10-Aug-2021 | Educating prospective teachers for a sustainable gender equality practice: survey design and validation of a self-efficacy scale | Miralles-Cardona, Cristina; Chiner, Esther; Cardona Moltó, María Cristina |
| | Jun-2021 | Sensibilidad intercultural en el alumnado y su relación con la actitud y estilo docente del profesorado ante la diversidad cultural | Sanhueza Henríquez, Susan Valeria; Cardona Moltó, María Cristina; Herrera Fernández, Valeria, et al |
| | 19-Jan-2021 | Internet use and online behaviour of adults with intellectual disability: support workers’ perceptions, training and online risk mediation | Gómez-Puerta, Marcos; Chiner, Esther |
| | 13-Jul-2020 | Education and social work students’ perceptions of Internet use by people with and without intellectual disability | Chiner, Esther; Gómez-Puerta, Marcos; Villegas-Castrillo, Esther |