Busca


Filtres actuals:
Comença una nova cerca

Afig filtres:

Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.


Resultats 31-40 de 173.
Items:
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abiertoBotella_etal_2022_IntJEnvironResPublicHealth.pdf.jpg30-d’octubre-2022Effects of Self-Construction of Materials on the Ecological Awareness of Physical Education Primary School StudentsBotella, Paula; Baena-Morales, Salvador; García-Taibo, Olalla; Ferriz Valero, Alberto
Acceso restringidoBaena-Morales_etal_2023_JAHE_final.pdf.jpg24-de febrer-2022Development and validation of an instrument to assess the level of sustainable competencies in future physical education teachers. PESD-FT questionnaireBaena-Morales, Salvador; Urrea-Solano, Mayra; Gavilan-Martin, Diego; Ferriz Valero, Alberto
Acceso abiertoAvalos-Ramos_2021_IJSPE.pdf.jpg2021Identification Learning Levels of Gymnastic Competence in Pre-Higher Education TrainingÁvalos Ramos, María Alejandra
Acceso abiertoMerma-Molina_etal_2022_Sustainability.pdf.jpg21-de juliol-2022The Satisfactions, Contributions, and Opportunities of Women Academics in the Framework of Sustainable Leadership: A Case StudyMerma-Molina, Gladys; Urrea-Solano, Mayra; Baena-Morales, Salvador; Gavilan-Martin, Diego
Acceso restringidoMerma-Molina_etal_2022_EqualityDiversityInclusion_final.pdf.jpg8-de gener-2021Gender stereotypes: persistence and challengesMerma-Molina, Gladys; Ávalos Ramos, María Alejandra; Martínez Ruiz, María Ángeles
Acceso abiertoVega-Ramirez_etal_2020_EducSci.pdf.jpg13-de novembre-2020The Relevance of Mobile Applications in the Learning of Physical EducationVega Ramírez, Lilyan; Olmedilla Notario, Rubén; Ávalos Ramos, María Alejandra
Acceso abierto2018_Merma_etal_Entorno.pdf.jpgde desembre-2018La igualdad de género en la docencia universitaria: transitando de la universalidad a la especificidadMerma-Molina, Gladys; Ávalos Ramos, María Alejandra; Martínez Ruiz, María Ángeles
Acceso abierto2019_Selles-Perez_etal_JHumanKinetics.pdf.jpg5-de juliol-2019Changes in Triathletes’ Performance and Body Composition During a Specific Training Period for a Half-Ironman RaceSellés, Sergio; Fernández-Sáez, José; Ferriz Valero, Alberto; Esteve-Lanao, Jonathan; Cejuela, Roberto
Acceso abierto2019_Merma-Molina_etal_RevInvestEdu.pdf.jpg25-de juny-2019¿Por qué no son eficaces los planes de convivencia escolar en España?Merma-Molina, Gladys; Ávalos Ramos, María Alejandra; Martínez Ruiz, María Ángeles
Acceso abiertoVega-Ramirez_etal_2021_Retos.pdf.jpg24-d’abril-2021Respect and equality as priority values for teaching on Physical Education: perspective of university studentsVega Ramírez, Lilyan; Ávalos Ramos, María Alejandra; Merma-Molina, Gladys