Estadístiques d'ús
Estadístiques de l'ítem "Implications of the Online Teaching Model Derived from the COVID-19 Lockdown Situation for Anxiety and Executive Functioning in Spanish Children and Adolescents"
- [ Aquest mes ]
- [ Enguany ]
- [ Any passat ]
- [ Tots els anys ]
1. Tots els anys
Visites | Descàrregues | ||
---|---|---|---|
101 | 94 |
2. País
País | Visites | Descàrregues | |
---|---|---|---|
Estats Units | 54 | 52 | |
Xina | 9 | 11 | |
Rússia | 0 | 8 | |
Desconegut | 6 | 7 | |
Nova Zelanda | 0 | 4 | |
Sud-àfrica | 0 | 3 | |
Regne Unit | 0 | 2 | |
UA | 5 | 2 | |
Espanya | 2 | 1 | |
Canadà | 4 | 1 | |
Tailàndia | 0 | 1 | |
Unió Europea | 4 | 1 | |
Veneçuela | 0 | 1 | |
Romania | 5 | 0 | |
França | 3 | 0 | |
Alemanya | 2 | 0 | |
Japó | 1 | 0 | |
Bulgària | 1 | 0 | |
Finlàndia | 1 | 0 | |
Índia | 1 | 0 | |
Ucraïna | 1 | 0 | |
Croàcia | 1 | 0 | |
Mèxic | 1 | 0 |
3. Any/Mes
Data | Visites | Descàrregues | |
---|---|---|---|
2024-05 | 3 | 2 | |
2024-04 | 3 | 6 | |
2024-03 | 1 | 22 | |
2024-02 | 3 | 1 | |
2024-01 | 3 | 6 | |
2023-12 | 0 | 6 | |
2023-11 | 6 | 7 | |
2023-10 | 0 | 5 | |
2023-09 | 0 | 3 | |
2023-08 | 1 | 2 | |
2023-07 | 0 | 0 | |
2023-06 | 1 | 0 | |
2023-05 | 2 | 0 | |
2023-04 | 2 | 1 | |
2023-03 | 7 | 0 | |
2023-02 | 4 | 0 | |
2023-01 | 4 | 6 | |
2022-12 | 2 | 1 | |
2022-11 | 5 | 1 | |
2022-10 | 1 | 1 | |
2022-09 | 1 | 6 | |
2022-08 | 2 | 0 | |
2022-07 | 2 | 0 | |
2022-06 | 1 | 4 | |
2022-05 | 2 | 3 | |
2022-04 | 3 | 1 | |
2022-03 | 1 | 2 | |
2022-02 | 1 | 0 | |
2022-01 | 1 | 2 | |
2021-12 | 3 | 1 | |
2021-11 | 2 | 2 | |
2021-10 | 34 | 3 |