Metologies actives per a la millora de l'aprenentatge i l'avaluació dels fonaments físics en les titulacions d'Arquitectura

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/9642
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Metologies actives per a la millora de l'aprenentatge i l'avaluació dels fonaments físics en les titulacions d'Arquitectura
Autors: Rodes Roca, José Joaquín | Moreno Marín, Juan Carlos | Neipp, Cristian | Beléndez, Tarsicio | Méndez Alcaraz, David Israel | Durá Domenech, Antonio | Vera Guarinos, Jenaro | Beléndez, Augusto
Grups d'investigació o GITE: Holografía y Procesado Óptico | Astronomía y Astrofísica | Acústica Aplicada | Interacción de Partículas Cargadas con la Materia
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Física, Ingeniería de Sistemas y Teoría de la Señal
Paraules clau: Enseñanza de la física | Estudios universitarios | Enseñanzas técnicas
Àrees de coneixement: Física Aplicada | Didáctica de las Ciencias Experimentales
Data de creació: 2007
Data de publicació: 2007
Editor: Universidad de Alicante | Marfil
Citació bibliogràfica: RODES ROCA, José Joaquín, et al. "Metologies actives per a la millora de l'aprenentatge i l'avaluació dels fonaments físics en les titulacions d'Arquitectura". En: La multidimensionalidad de la educación universitaria / M.A. Martínez Ruiz, V. Carrasco Embuena (eds.). Alcoy : Marfil ; Alicante : Universidad, 2007. Vol. I. ISBN 978-84-268-1335-0, pp. 245-258
Resum: La implicació de l'alumnat en el procés d'ensenyament/aprenentatge (E/A) ha permés desenvolupar un conjunt d'accions per afavorir el treball autònom i el seu seguiment tutorial. S'ha oferit un compromís voluntari per a realitzar treballs presencials i no presencials (resolució de problemes) i el seguiment individual de les activitats planejades mitjançant tutories presencials. En aquest treball presentem les accions implementades, els resultats obtinguts, la valoració feta per l'alumnat sobre aquesta experiència i les principals conclusions de la investigació realitzada. Hem utilitzat el campus virtual de la Universitat d'Alacant (CVUA) per a aconseguir que el treball autònom puga fer-se de forma flexible i amb els materials necessaris de suport. Amb aquesta metodologia activa hem aconseguit que l'alumnat tinga un important grau de responsabilitat en el seu aprenentatge, haja millorat el rendiment, les relacions interpersonals i de comunicació i utilitze l'ordinador com a eina per a aprendre.
URI: http://hdl.handle.net/10045/9642
ISBN: 978-84-268-1335-0 (Vol. I) | 978-84-268-1334-3 (Obra completa)
Idioma: cat
Tipus: info:eu-repo/semantics/bookPart
Revisió científica: si
Apareix a la col·lecció: INV - GHPO - Capítulos de Libros
GITE - FOT - Capítulos de Libros
Docència - Xarxes ICE - Capítols de Llibres
INV - IPCM - Capítulos de Libros
INV - Astronomía y Astrofísica - Capítulos de Libros
INV - Acústica Aplicada - Capítulos de Libros

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
ThumbnailCL_multidimensionalidad_EU_v1_p245_2007.pdf1,01 MBAdobe PDFObrir Vista prèvia


Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.