Metologies actives per a la millora de l'aprenentatge i l'avaluació dels fonaments físics en les titulacions d'Arquitectura
Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem
http://hdl.handle.net/10045/9642
Títol: | Metologies actives per a la millora de l'aprenentatge i l'avaluació dels fonaments físics en les titulacions d'Arquitectura |
---|---|
Autors: | Rodes Roca, José Joaquín | Moreno Marín, Juan Carlos | Neipp, Cristian | Beléndez, Tarsicio | Méndez Alcaraz, David Israel | Durá Domenech, Antonio | Vera Guarinos, Jenaro | Beléndez, Augusto |
Grups d'investigació o GITE: | Holografía y Procesado Óptico | Astronomía y Astrofísica | Acústica Aplicada | Interacción de Partículas Cargadas con la Materia |
Centre, Departament o Servei: | Universidad de Alicante. Departamento de Física, Ingeniería de Sistemas y Teoría de la Señal |
Paraules clau: | Enseñanza de la física | Estudios universitarios | Enseñanzas técnicas |
Àrees de coneixement: | Física Aplicada | Didáctica de las Ciencias Experimentales |
Data de creació: | 2007 |
Data de publicació: | 2007 |
Editor: | Universidad de Alicante | Marfil |
Citació bibliogràfica: | RODES ROCA, José Joaquín, et al. "Metologies actives per a la millora de l'aprenentatge i l'avaluació dels fonaments físics en les titulacions d'Arquitectura". En: La multidimensionalidad de la educación universitaria / M.A. Martínez Ruiz, V. Carrasco Embuena (eds.). Alcoy : Marfil ; Alicante : Universidad, 2007. Vol. I. ISBN 978-84-268-1335-0, pp. 245-258 |
Resum: | La implicació de l'alumnat en el procés d'ensenyament/aprenentatge (E/A) ha permés desenvolupar un conjunt d'accions per afavorir el treball autònom i el seu seguiment tutorial. S'ha oferit un compromís voluntari per a realitzar treballs presencials i no presencials (resolució de problemes) i el seguiment individual de les activitats planejades mitjançant tutories presencials. En aquest treball presentem les accions implementades, els resultats obtinguts, la valoració feta per l'alumnat sobre aquesta experiència i les principals conclusions de la investigació realitzada. Hem utilitzat el campus virtual de la Universitat d'Alacant (CVUA) per a aconseguir que el treball autònom puga fer-se de forma flexible i amb els materials necessaris de suport. Amb aquesta metodologia activa hem aconseguit que l'alumnat tinga un important grau de responsabilitat en el seu aprenentatge, haja millorat el rendiment, les relacions interpersonals i de comunicació i utilitze l'ordinador com a eina per a aprendre. |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/9642 |
ISBN: | 978-84-268-1335-0 (Vol. I) | 978-84-268-1334-3 (Obra completa) |
Idioma: | cat |
Tipus: | info:eu-repo/semantics/bookPart |
Revisió científica: | si |
Apareix a la col·lecció: | INV - GHPO - Capítulos de Libros GITE - FOT - Capítulos de Libros Docència - Xarxes ICE - Capítols de Llibres INV - IPCM - Capítulos de Libros INV - Astronomía y Astrofísica - Capítulos de Libros INV - Acústica Aplicada - Capítulos de Libros |
Arxius per aquest ítem:
Arxiu | Descripció | Tamany | Format | |
---|---|---|---|---|
CL_multidimensionalidad_EU_v1_p245_2007.pdf | 1,01 MB | Adobe PDF | Obrir Vista prèvia | |
Tots els documents dipositats a RUA estan protegits per drets d'autors. Alguns drets reservats.