INV - IncluTIC - Artículos de Revistas

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed 1.0 RSS Feed 2.0 RSS Feed 2.0
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 80
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Acceso abiertoLorenzo-Lledo_etal_2024_REIFOP.pdf.jpg22-Apr-2024Utilidad percibida de la robótica en el currículum de Educación Primaria para el alumnado con Necesidades Específicas de Apoyo EducativoLorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción, et al
Acceso abiertoFuster-Rico_etal_2024_EurJDevelopEducaPsychop.pdf.jpg15-Mar-2024Diferencias entre rechazo escolar y asertividad a partir de los factores de la School Refusal Assessment Scale – RevisedFuster-Rico, Andrea; Pérez-Marco, María; Antón Ros, Nuria
Acceso abiertoMartinez-Torres_etal_2024_FrontPsychol.pdf.jpg18-Mar-2024School refusal profiles maintained by negative reinforcement and their relationship with self-perceived healthMartínez-Torres, Javier; Gonzálvez, Carolina; Antón Ros, Nuria
Acceso restringidoLorenzo_etal_2024_JEnablingTech_final.pdf.jpg11-Dec-2023Creation of social interaction environments with robot for autistic children: analysis of assessment instruments and type of activitiesLorenzo, Gonzalo; López-Núñez, Juan Antonio; Lorenzo-Lledó, Alejandro, et al
Acceso restringidoPerez-Vazquez_etal_2024_IntJSocRobotics_final.pdf.jpg13-Feb-2024Analysis of the Application of the Bee-Bot Robot for the Development of Social Reciprocity Skills in Students with Autism Spectrum DisorderPérez-Vázquez, Elena; Lorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro, et al
Acceso restringidoLorenzo_Lorenzo-Lledo_2024_IntJInfTecnol_final.pdf.jpg4-Jan-2024The use of artificial intelligence for detecting the duration of autistic students' emotions in social interaction with the NAO robot: a case studyLorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro
Acceso restringidoLorenzo-Lledo_etal_2024_TechKnowLearn_final.pdf.jpg4-Jan-2024Application of Robotics in Autistic Students: A Pilot Study on Attention in Communication and Social InteractionLorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Gilabert-Cerdá, Alba
Acceso abiertoAndreu-Cabrera_etal_2024_Retos.pdf.jpg8-Jan-2024Motor skills and Neuromotricity. Theoretical-practical justification through the BAPNE methodAndreu, Eliseo; Romero Naranjo, Francisco Javier; Lorenzo-Lledó, Alejandro
Acceso abiertoLorenzo-Lledo_etal_2023_Retos.pdf.jpg7-Sep-2023Application of gamification in Early Childhood Education and Primary Education: thematic analysisLorenzo-Lledó, Alejandro; Pérez-Vázquez, Elena; Andreu, Eliseo, et al
Acceso abiertoAnton-Ros_etal_2023_INFAD.pdf.jpg11-Jul-2023Uso de internet y ansiedad socialAntón Ros, Nuria; López-López, María de Lourdes; Freire-Andino, Roberto Ovidio, et al
Acceso abiertoLopez-Lopez_etal_2023_INFAD.pdf.jpg11-Jul-2023Perfeccionismo y uso de internetLópez-López, María de Lourdes; Antón Ros, Nuria; Freire-Andino, Roberto Ovidio, et al
Acceso abiertoFernandez-Sogorb_etal_2023_INFAD_69-78.pdf.jpg11-Jul-2023Prediciendo la ansiedad al fracaso y conflicto con las atribuciones en matemáticasFernández-Sogorb, Aitana; Jiménez-Ayala, Carlos E.; Cargua García, Nancy Isabel, et al
Acceso abiertoAnton-Ros_etal_2023_INFAD_221-230.pdf.jpg12-Jul-2023Actitudes hacia la discapacidad auditiva: temáticas analizadasAntón Ros, Nuria; Pérez García, María Araceli; Oropesa-Ruiz, Nieves-Fátima
Acceso restringidoLorenzo-Lledo_etal_2024_QualQuant_final.pdf.jpg8-Jul-2023Inclusive education at university: a scientific mapping analysisLorenzo-Lledó, Alejandro; Lorenzo, Gonzalo; Lledó Carreres, Asunción, et al
Acceso abiertoLorenzo-Lledo_2023_RevGenInfDoc.pdf.jpg21-Jun-2023El mapeado científico sobre el Trastorno del Espectro Autista en la educación a través del análisis intelectual, social y conceptualLorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro
Acceso abiertoLledo-Carreres_etal_2011_INFAD.pdf.jpg2011Prácticas inclusivas en las metodologias del profesorado universitarioLledó Carreres, Asunción; Perandones González, Teresa María; Sánchez Marín, Francisco José
Acceso abiertoSabroso-Cetina_etal_2011_INFAD.pdf.jpg2011Problemas familiares generadores de conductas disruptivas en alumnosSabroso Cetina, Alicia; Jiménez Alegre, María Dolores; Lledó Carreres, Asunción
Acceso abiertoPerandones_etal_2013_EurJInvHealthPsychEdu.pdf.jpg2013Felicidad subjetiva y autoeficacia docente en profesorado de República Dominicana y EspañaPerandones González, Teresa María; Herrera Torres, Lucía; Lledó Carreres, Asunción
Acceso abiertoLorenzo_etal_2023_RED.pdf.jpg31-Jan-2023Creación de un entorno de realidad virtual inmersiva para la comunicación e interacción social: estudio piloto en alumnado con trastorno del espectro autistaLorenzo, Gonzalo; Lorenzo-Lledó, Alejandro; Lledó Carreres, Asunción, et al
Acceso restringidoLorenzo_etal_2023_EducInfTechnol_final.pdf.jpg12-Jan-2023Designing virtual reality tools for students with Autism Spectrum Disorder: A systematic reviewLorenzo, Gonzalo; Newbutt, Nigel; Lorenzo-Lledó, Alejandro
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 80