Buscar


Filtros actuales:
Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 1-10 de 48.
Hits de ítem:
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoADUC-Fernandez-llinares2010.pdf.jpg2010Proportional reasoning: how task variables influence the development of students' strategies from primary to secondary schoolFernández-Verdú, Ceneida; Llinares, Salvador; Modestou, Modestina; Gagatsis, Athanasios
Acceso abierto2016_Borba_etal_ZDMMathEdu_rev.pdf.jpgago-2016Blended learning, e-learning and mobile learning in mathematics educationBorba, Marcelo C.; Askar, Petek; Engelbrecht, Johann; Gadanidis, George; Llinares, Salvador; Sánchez Aguilar, Mario
Acceso abierto2015_Ariza_etal_MathEdResJ_final.pdf.jpgdic-2015Students’ understanding of the function-derivative relationship when learning economic conceptsAriza, Angel; Llinares, Salvador; Valls González, Julia
Acceso abierto2016_Llinares_etal_EurasiaJMathSci&TechEd.pdf.jpgago-2016Changes in how prospective teachers anticipate secondary students’ answersLlinares, Salvador; Fernández-Verdú, Ceneida; Sánchez-Matamoros García, Gloria
Acceso abierto2018_Llinares_JMathTeacherEduc_final.pdf.jpgfeb-2018Mathematics teacher’s knowledge, knowledge-based reasoning, and contextsLlinares, Salvador
Acceso abierto2018_Llinares_AIEM_eng.pdf.jpgmay-2018Knowledge, teaching competences of mathematics teachers and becoming a teacher trainerLlinares, Salvador
Acceso abierto2013_Fernandez_etal_TME.pdf.jpgene-2013Primary school teacher’s noticing of students’ mathematical thinking in problem solvingFernández-Verdú, Ceneida; Llinares, Salvador; Valls González, Julia
Acceso abierto2014_Sanchez-Matamoros_etal_IJSME_final.pdf.jpgmay-2014Developing pre-service teachers’ noticing of students’ understanding of the derivative conceptSánchez-Matamoros García, Gloria; Fernández-Verdú, Ceneida; Llinares, Salvador
Acceso abierto2014_Fernandez_etal_JMathBeh_final.pdf.jpgdic-2014Do students confuse dimensionality and “directionality”?Fernández-Verdú, Ceneida; De Bock, Dirk; Verschaffel, Lieven; Van Dooren, Wim
Acceso abierto2012_Roig_Llinares_Penalva_Bolema.pdf.jpgdic-2012Different moments in the participatory stage of the secondary students’ abstraction of mathematical conceptionsRoig Albiol, Ana Isabel; Llinares, Salvador; Penalva Martínez, María del Carmen