El treball autònom de l’alumnat: un cas aplicable a l’assignatura 12039
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10045/50787
Title: | El treball autònom de l’alumnat: un cas aplicable a l’assignatura 12039 |
---|---|
Authors: | Sansano, Gabriel | Santacreu Soler, José Miguel | Martínez Prades, José Antonio | Mataix Azuar, Remedios | Tortosa, Virgilio | Vargas-Llovera, María Dolores | Consuegra Panaligán, Francisco Javier | Ríos Carratalá, Juan Antonio |
Research Group/s: | Memòria, Identitat i Ficcions (MIF) | España Contemporánea (EC) | Corrientes Estéticas en la Literatura Española e Hispanoamericana | Estudios de Teoría Literaria, Literatura Comparada y Teoría de la Traducción Literaria (TeLiCom) | Ecología Espacial y del Paisaje (EEP) |
Center, Department or Service: | Universidad de Alicante. Departamento de Filología Catalana | Universidad de Alicante. Departamento de Humanidades Contemporáneas | Universidad de Alicante. Departamento de Filología Española, Lingüística General y Teoría de la Literatura |
Keywords: | Aprenentatge | Cooperatiu | Transversalitat | Història | Art | Literatura | Cinema |
Knowledge Area: | Filología Catalana | Historia Contemporánea | Historia del Arte | Literatura Española | Teoría de la Literatura y Literatura Comparada |
Issue Date: | 2015 |
Editors: | Universidad de Alicante. Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad | Universidad de Alicante. Instituto de Ciencias de la Educación |
Citation: | Investigación y Propuestas Innovadoras de Redes UA para la Mejora Docente [Recurso electrónico] / coordinadores, José Daniel Alvarez Teruel, María Teresa Tortosa Ybáñez, Neus Pellín Buades. Alicante : Universidad de Alicante, Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad, Instituto de Ciencias de la Educación (ICE), 2015. ISBN 978-84-617-3914-1, pp. 1401-1409 |
Abstract: | A partir d’una assignatura espcífica de postgrau (12039), dissenyada per a estudiants egressats de geografia i història, un grup de professors de la facultat de filosofia i lletres (història contemporània, història de l’art, filología española, antropologia i filologia catalana), elaboren temes de treball diferents que dialoguen entre ells enriquint els objectius inicials de l’assignatura: els coneixements de la història i cultura contemporànies. Amb aquest punt de partida, la xarxa creada explora els punts següents: metodologies docents i col·laboratives per a fomentar la participació activa i el treball en equip de l’alumnat;s’hi treballa sobre alguns casos pràctics sobre els quals investiguen els diversos docents implicats: història i poètiques de la memòria: la violència política en la representació del franquisme, sobre les repercussions del franquisme en l’art i l’arquitectura, repercussions del franquisme en la història i en la novel·la, teatre, cine i documentals, i les seues connexions amb altres literatures i cultures pròximes. |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/50787 |
ISBN: | 978-84-617-3914-1 |
Language: | cat |
Tipe: | info:eu-repo/semantics/bookPart |
Rights: | © Del texto: los autores; © De esta edición: Universidad de Alicante, Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad, Instituto de Ciencias de la Educación (ICE) |
Publisher version: | http://hdl.handle.net/10045/44926 |
Appears in Collections: | Docencia - Redes ICE - Capítulos de Libros INV - EEC - Capítulos de Libros INV - MIF - Capítols de Llibres INV - CELEH - Capítulos de Libros INV - TeLiCom - Capítulos de Libros INV - EEP - Capítulos de Libros |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2015_Redes-UA-Mejora-Docente_73.pdf | 286 kB | Adobe PDF | Open Preview | |
Items in RUA are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.