Buscar


Filtros actuales:

Comenzar una nueva búsqueda

Añadir filtros:

Utilice filtros para refinar los resultados de la búsqueda.


Resultados 11-20 de 29.
Hits de ítem:
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abierto2014_Lozano_etal_Eticanet.pdf.jpg2014Alumnado con necesidades específicas de apoyo educativo de Educación Secundaria Obligatoria y el consumo de las TIC en la Región de MurciaLozano Martínez, Josefina; Castillo Reche, Irina-Sherezade; Veas, Alejandro
Acceso abierto2017_Veas_etal_AnPsicol.pdf.jpgene-2017Validation of the Spanish adaptation of the School Attitude Assessment Survey-Revised using multidimensional Rasch analysisVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Gilar-Corbi, Raquel; Miñano, Pablo
Acceso restringidoMartinez-Gonzalez_Veas_2019_IntJDevelopDisabilities_final.pdf.jpg27-ago-2019Identification of emotions and physiological response in individuals with moderate intellectual disabilityMartínez-González, Agustín Ernesto; Veas, Alejandro
Acceso restringido2019_Veas_etal_RevPiscodidactica_final.pdf.jpgene-2019Actitudes en la adolescencia inicial y rendimiento académico: el rol mediacional del autoconcepto académicoVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo; Gilar-Corbi, Raquel
Acceso restringido2019_Veas_etal_RevPiscodidacticaEngEd_final.pdf.jpgene-2019Early Adolescents’ Attitudes and Academic Achievement: The Mediating Role of Academic Self-conceptVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo; Gilar-Corbi, Raquel
Acceso abiertoSandoval_etal_2021_PsycholTestAssessModel.pdf.jpg2021Promoting Equality in Higher Education: Development and Internal Validity of a Selection Test for Science University Degrees in EcuadorSandoval, Ivan; Gilar-Corbi, Raquel; Veas, Alejandro; Castejón, Juan Luis
Acceso abiertoMader_etal_2021_FrontPsychol.pdf.jpg3-nov-2021How Mentors Think About the Attainability of Mentoring Goals: The Impact of Mentoring Type and Mentoring Context on the Anticipated Regulatory Network and Regulatory Resources of Potential Mentors for School Mentoring ProgramsMader, Matthias; Stoeger, Heidrun; Veas, Alejandro; Ziegler, Albert
Acceso abiertoSanchez_etal_2021_PsycholTestAssessModel.pdf.jpg2021Psychometric perspectives in Educational and Learning Capitals: Development and validation of a scale on student evaluation of teaching in Higher EducationSánchez, Tarquino; Veas, Alejandro; Gilar-Corbi, Raquel; Castejón, Juan Luis
Acceso abiertoAndreo-Martinez_etal_2021_JAutismDevDisord_posprint.pdf.jpg5-may-2021A Meta-analysis of Gut Microbiota in Children with AutismAndreo-Martínez, Pedro; Rubio-Aparicio, María; Sánchez-Meca, Julio; Veas, Alejandro; Martínez-González, Agustín Ernesto
Acceso abierto2018_Veas_etal_BritJEduPsych_final.pdf.jpg10-sep-2018Relationship between parent involvement and academic achievement through metacognitive strategies: A multiple multilevel mediation analysisVeas, Alejandro; Castejón, Juan Luis; Miñano, Pablo; Gilar-Corbi, Raquel