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Acceso abierto2015_Sellers_Mas_RevManagSci_final.pdf.jpgene-2015Economic efficiency of members of protected designations of origin: sharing reputation indicators in the experience goods of wine and cheeseSellers Rubio, Ricardo; Mas-Ruiz, Francisco
Acceso abierto2016_Sellers_etal_IJWBR_final.pdf.jpg2016Productivity growth in the winery sector: evidence from Italy and SpainSellers Rubio, Ricardo; Alampi Sottini, Veronica; Menghini, Silvio
Acceso abierto2016_Sellers_Nicolau_WineEconPol.pdf.jpgdic-2016Estimating the willingness to pay for a sustainable wine using a Heckit modelSellers Rubio, Ricardo; Nicolau, Juan Luis
Acceso abierto2016_Mas-Ruiz_etal_BritishFoodJ_final.pdf.jpg2016The effect of collective brand on advertising productivityMas-Ruiz, Francisco; Sancho-Esper, Franco; Sellers Rubio, Ricardo
Acceso abierto2017_Wang_Nicolau_IJHM_final.pdf.jpgabr-2017Price determinants of sharing economy based accommodation rental: A study of listings from 33 cities on Airbnb.comWang, Dan; Nicolau, Juan Luis
Acceso restringido2016_Sancho_Mas_JTEP.pdf.jpgjul-2016Spanish Domestic Airline Market Structure and Incumbent Cost Response to Market Entry: Direction and Magnitude of ResponseSancho-Esper, Franco; Mas-Ruiz, Francisco
Acceso restringido2017_Mas_Ruiz_ManageDecisEcon_final.pdf.jpgoct-2017How Strategic Groups Act Competitively Within and Across MarketsMas-Ruiz, Francisco; Ruiz Moreno, Felipe
Acceso abierto2018_Sellers_Casado_IntJHospMan_final.pdf.jpgsep-2018Analyzing hotel efficiency from a regional perspective: The role of environmental determinantsSellers Rubio, Ricardo; Casado-Díaz, Ana B.
Acceso abierto2012_Nicolau_EsicMarket.pdf.jpg2012Heterogeneidad en precios explicada por la participación en actividades recreativasNicolau, Juan Luis
Acceso abierto2011_Ruiz_etal_RevistaESIC.pdf.jpgmar-2011Evaluación de las comunicaciones de un congreso de marketing y su posterior publicaciónRuiz-Conde, Enar; Parreño-Selva, Josefa; Calderón-Martínez, Aurora; Mas-Ruiz, Francisco