Busca


Filtres actuals:



Comença una nova cerca

Afig filtres:

Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.


Resultats 1-10 de 16.
Items:
Items
AccésVista prèviaData publicacióTítolAutor/s
Acceso abierto2015_Castillo_etal_RLCS.pdf.jpg6-de novembre-2015La comunicación en la red de pacientes con enfermedades raras en EspañaCastillo, Antonio; López Villafranca, Paloma; Carretón-Ballester, Carmen
Acceso abierto2015_Suria_Health&Addictions.pdf.jpg2015Disability in young people, increases the risk of excessive Internet use?Suriá Martínez, Raquel
Acceso abiertoMartin-Llaguno_etal_2022_EPI_eng.pdf.jpg26-d’agost-2022Accountability of unaccountable institutions: oversight of the press, social networks, and the Spanish Parliament over the Spanish king emeritusMartín-Llaguno, Marta; Berganza, Rosa; Navarro-Beltrá, Marián
Acceso abierto2018_Martinez-Sala_etal_Cuadernos-info_eng.pdf.jpg2018Los millennials como prosumers y adprosumers en las redes sociales corporativasMartínez-Sala, Alba-María; Segarra-Saavedra, Jesús; Monserrat-Gauchi, Juan
Acceso abiertoMartinez-Sala_etal_2021_Interface.pdf.jpg16-d’abril-2021Corporate Social Responsibility in the restaurant and fast food industry: a study of communication on healthy eating through social networksMartínez-Sala, Alba-María; Quiles-Soler, Mari Carmen; Monserrat-Gauchi, Juan
Acceso abiertoCastello-Martinez_2021_DoxaComunicacion_esp.pdf.jpg16-de setembre-2021El bienestar animal como eje de la comunicación digital del sector alimentación: los subsectores cárnico y lácteoCastello-Martinez, Araceli
Acceso abiertoZabala-Diaz_etal_2022_RCCI_esp.pdf.jpg3-de gener-2022Interactividad en redes sociales para crear relaciones de confianza: ayuntamientos de Navarra en tránsitoZabala-Cia, Oroitz; Lorenzo-Sola, Francisco; González-Pacanowski, Antonio
Acceso abiertoMartinez-Sala_etal_2021_RevComSEECI_esp.pdf.jpg10-d’abril-2021Fandom televisivo. Estudio de su impacto en la estrategia de comunicación en redes sociales de NetflixMartínez-Sala, Alba-María; Barrientos-Báez, Almudena; Caldevilla Domínguez, David
Acceso abiertoSegarra-Saavedra_etal_2022_VivatAcademia_esp.pdf.jpg3-de gener-2022Uso publicitario de Instagram por parte de modelos españoles antes del código de conducta de AEA y autocontrolSegarra-Saavedra, Jesús; Carratalá-Martínez, Dalía; Romero-Coves, Alejandra
Acceso abiertoMedina-Aguerrebere_etal_2021_Zer.pdf.jpg30-de novembre-2021Online Brand Management in Canadian HospitalsMedina Aguerrebere, Pablo; González-Pacanowski, Antonio; Medina, Eva