Revista Alicantina de Estudios Ingleses - 2009, No. 22


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Acceso abiertoRAEI_22_20-4.pdf.jpgnov-2009Orígenes del feminismo: Textos ingleses de los siglos XVI al XVIII. Ed. Lidia Taillefer De Haya Madrid: Narcea, 2008. 256 pp.Muñoz Luna, Rosa
Acceso abiertoRAEI_22_20-3.pdf.jpgnov-2009Coetzee, J.M (2007). Diary of a Bad Year. London. Harvill Secker. 231 pp.Nóbrega Correia, José Celestino
Acceso abiertoRAEI_22_20-2.pdf.jpgnov-2009Gerardo Rodríguez Salas. 2009. Katherine Mansfield: el posmodernismo incipiente de una modernista renegada. Madrid: Editorial Verbum. 280pp.Monrós Gaspar, Laura
Acceso abiertoRAEI_22_20-1.pdf.jpgnov-2009Gibert Maceda, Teresa y Laura Alba Juez. Coord. 2008. Estudios de Filología Inglesa. Homenaje a la Dra. Asunción Alba Pelayo. UNED: VariaBalteiro, Isabel
Acceso abiertoRAEI_22_20.pdf.jpgnov-2009ReviewsRevista alicantina de estudios ingleses
Acceso abiertoRAEI_22_19.pdf.jpgnov-2009Emerging vocabulary: the influence of English on medical SpanishRicart Vayá, Alicia; Candel Mora, Miguel Ángel
Acceso abiertoRAEI_22_18.pdf.jpgnov-2009Interlanguage studies in a cross cultural context: the interlanguage of Spanish speakers (L1) in an approach English (L2), German (L3)Grümpel, Claudia
Acceso abiertoRAEI_22_17.pdf.jpgnov-2009Taking scripts as a model of lesson organisation for the integration of culture and language in ELTCriado Sánchez, Raquel
Acceso abiertoRAEI_22_16.pdf.jpgnov-2009The colour of rhetoric in the contemporary agoraWaddell, Neal; McKenna, Bernard
Acceso abiertoRAEI_22_15.pdf.jpgnov-2009Persuasive nature of image schematic devices in advertising: their use for introducing sexismsVelasco Sacristán, María Sol; Cortés de los Ríos, María Enriqueta
Acceso abiertoRAEI_22_14.pdf.jpgnov-2009Writing with conviction: the use of boosters in modelling persuasion in academic discoursesVázquez Orta, Ignacio; Giner, Diana
Acceso abiertoRAEI_22_13.pdf.jpgnov-2009Thai persuasive discourse: a systemic functional approach to an analysis of amulet advertisementsPatpong, Pattama
Acceso abiertoRAEI_22_12.pdf.jpgnov-2009Exploring new forms of gender violence: women as objects in plastic surgery’s leafletsMartínez Lirola, María
Acceso abiertoRAEI_22_11.pdf.jpgnov-2009The role of pictorial metaphor in magazine advertisingMartín de la Rosa, Victoria
Acceso abiertoRAEI_22_10.pdf.jpgnov-2009Going against the grain in literary studies: an analysis of boosters, hedges and other rhetorical strategies in The Pilgrimage of Dorothy Richardson by Joanne WinningLlantada Díaz, María Francisca
Acceso abiertoRAEI_22_09.pdf.jpgnov-2009Fight metaphors in Spain’s presidential speeches: J.L. Rodríguez Zapatero (2004-2007)Hellín García, María Josefa
Acceso abiertoRAEI_22_08.pdf.jpgnov-2009Leaving the New World, entering history: Alvar Nuñez Cabeza de Vaca, John Smith and the problems of describing the New WorldGómez Galisteo, María del Carmen
Acceso abiertoRAEI_22_07.pdf.jpgnov-2009Manipulative rhetoric in 17th and 18th century sermons: aporia, the borders of reasonGarrigós González, Cristina
Acceso abiertoRAEI_22_06.pdf.jpgnov-2009Don’t get mad, get persuasive!: anger management and persuasion in TV discoursesGarcía Gómez, Antonio
Acceso abiertoRAEI_22_05.pdf.jpgnov-2009The case for prophecy: politics, gender and self-representation in 17th-century prophetic discoursesFont Paz, Carmen
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