Revistas - Revista Alicantina de Estudios Ingleses - 2009, No. 22

Navegar
Suscribirse a esta colección para recibir un correo electrónico diario de las nuevas adiciones RSS Feed 1.0 RSS Feed 2.0 RSS Feed 2.0
Items de colección (Ordenado por Fecha de envio en orden Descendente): 1 a 20 de 24
Items
AccesoVista previaFecha de publicaciónTítuloAutor/es
Acceso abiertoRAEI_22_20-4.pdf.jpgnov-2009Orígenes del feminismo: Textos ingleses de los siglos XVI al XVIII. Ed. Lidia Taillefer De Haya Madrid: Narcea, 2008. 256 pp.Muñoz Luna, Rosa
Acceso abiertoRAEI_22_20-3.pdf.jpgnov-2009Coetzee, J.M (2007). Diary of a Bad Year. London. Harvill Secker. 231 pp.Nóbrega Correia, José Celestino
Acceso abiertoRAEI_22_20-2.pdf.jpgnov-2009Gerardo Rodríguez Salas. 2009. Katherine Mansfield: el posmodernismo incipiente de una modernista renegada. Madrid: Editorial Verbum. 280pp.Monrós Gaspar, Laura
Acceso abiertoRAEI_22_20-1.pdf.jpgnov-2009Gibert Maceda, Teresa y Laura Alba Juez. Coord. 2008. Estudios de Filología Inglesa. Homenaje a la Dra. Asunción Alba Pelayo. UNED: VariaBalteiro, Isabel
Acceso abiertoRAEI_22_20.pdf.jpgnov-2009ReviewsRevista alicantina de estudios ingleses
Acceso abiertoRAEI_22_19.pdf.jpgnov-2009Emerging vocabulary: the influence of English on medical SpanishRicart Vayá, Alicia; Candel Mora, Miguel Ángel
Acceso abiertoRAEI_22_18.pdf.jpgnov-2009Interlanguage studies in a cross cultural context: the interlanguage of Spanish speakers (L1) in an approach English (L2), German (L3)Grümpel, Claudia
Acceso abiertoRAEI_22_17.pdf.jpgnov-2009Taking scripts as a model of lesson organisation for the integration of culture and language in ELTCriado Sánchez, Raquel
Acceso abiertoRAEI_22_16.pdf.jpgnov-2009The colour of rhetoric in the contemporary agoraWaddell, Neal; McKenna, Bernard
Acceso abiertoRAEI_22_15.pdf.jpgnov-2009Persuasive nature of image schematic devices in advertising: their use for introducing sexismsVelasco Sacristán, María Sol; Cortés de los Ríos, María Enriqueta
Acceso abiertoRAEI_22_14.pdf.jpgnov-2009Writing with conviction: the use of boosters in modelling persuasion in academic discoursesVázquez Orta, Ignacio; Giner, Diana
Acceso abiertoRAEI_22_13.pdf.jpgnov-2009Thai persuasive discourse: a systemic functional approach to an analysis of amulet advertisementsPatpong, Pattama
Acceso abiertoRAEI_22_12.pdf.jpgnov-2009Exploring new forms of gender violence: women as objects in plastic surgery’s leafletsMartínez Lirola, María
Acceso abiertoRAEI_22_11.pdf.jpgnov-2009The role of pictorial metaphor in magazine advertisingMartín de la Rosa, Victoria
Acceso abiertoRAEI_22_10.pdf.jpgnov-2009Going against the grain in literary studies: an analysis of boosters, hedges and other rhetorical strategies in The Pilgrimage of Dorothy Richardson by Joanne WinningLlantada Díaz, María Francisca
Acceso abiertoRAEI_22_09.pdf.jpgnov-2009Fight metaphors in Spain’s presidential speeches: J.L. Rodríguez Zapatero (2004-2007)Hellín García, María Josefa
Acceso abiertoRAEI_22_08.pdf.jpgnov-2009Leaving the New World, entering history: Alvar Nuñez Cabeza de Vaca, John Smith and the problems of describing the New WorldGómez Galisteo, María del Carmen
Acceso abiertoRAEI_22_07.pdf.jpgnov-2009Manipulative rhetoric in 17th and 18th century sermons: aporia, the borders of reasonGarrigós González, Cristina
Acceso abiertoRAEI_22_06.pdf.jpgnov-2009Don’t get mad, get persuasive!: anger management and persuasion in TV discoursesGarcía Gómez, Antonio
Acceso abiertoRAEI_22_05.pdf.jpgnov-2009The case for prophecy: politics, gender and self-representation in 17th-century prophetic discoursesFont Paz, Carmen
Items de colección (Ordenado por Fecha de envio en orden Descendente): 1 a 20 de 24