Ir al contenido principal
Buscar
Menú de navegación
Idiomas
Valencià
Español
English
Inicio
Contacto
Ayuda
Registrarse para:
Mi RUA
Recibir actualizaciones por correo
Editar perfil
Buscar
Avanzada
Docencia
Institucional
Investigación
Revistas y Congresos
RUA
Buscar por Autor Romero Naranjo, Francisco Javier
Ir a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
o introduzca las primeras letras:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envio
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados/Página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registro:
Todos
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 62 a 81 de 89
< anterior
siguiente >
Items
Acceso
Vista previa
Fecha de publicación
Título
Autor/es
7-oct-2014
Perceived Sensations Related to the State of Flowing Factors Produced during the Performance of Cognitive Stimulation: Exercises through the Didactics of the Body Percussion BAPNE Method
Crespo Colomino, Natalia
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
;
Pons Terrés, Jessica María
, et al
7-oct-2014
Perceptions towards Wellness and Life Quality through Body Percussion - BAPNE Method and Cognitive Stimulation in Elderly People
Pons Terrés, Jessica María
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
;
Carretero Martínez, Andrea
, et al
2014
La percusión corporal como estímulo para alumnos con déficit de atención y concentración
Romero Naranjo, Francisco Javier
;
Pons Terrés, Jessica María
;
Romero Naranjo, Alejandro A.
, et al
2013
La percusión corporal como recurso terapéutico
Romero Naranjo, Alejandro A.
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
2013
Percusión corporal y depresión. Aproximación metodológica según el método BAPNE
Romero Naranjo, Francisco Javier
;
Romero Naranjo, Alejandro A.
2014
Percusión Corporal y TDAH en el método BAPNE. Introducción metodológica
Romero Naranjo, Alejandro A.
;
Liendo Cárdenas, Andreina
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
, et al
28-oct-2020
Percusión Corporal y “Solfeo Cognitivo”. Recursos pedagógicos según el Método BAPNE
Romero Naranjo, Francisco Javier
2016
Percusión corporal, estimulación cognitiva y socioemocional a través del método BAPNE
Romero Naranjo, Francisco Javier
2019
Pilot study into executive functions with Muslim and Christian pupils in the city of Ceuta using body percussion
Álvarez-Morales, Laureano Jesús
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
2019
Pilot study into sustained and selective attention using the BAPNE method
Piqueres-Juan, Inma
;
Sarmiento-Alienes, Silvia
;
Sánchez-González, Elena
, et al
2019
Pilot study into the executive functions of children aged 8-9 BAPNE method
Torró-Biosca, Ricardo
;
Aparici-Mínguez, Francisco
;
Arnau-Mollá, Antonio Francisco
, et al
2019
Pilot study of executive functions in elderly adults in care homes
González Sánchez, Osmila Seilet
;
Romeu López, Claudia Elena
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
28-nov-2022
Pilot Study of the Assessment of Anxiety and Attention through Body Percussion and Neuromotricity in Secondary School Students in Physical Education, Music and Visual Arts classes
Romero Naranjo, Francisco Javier
;
Sayago-Martínez, Roberto
;
Jiménez-Molina, Jesús Baldomero
, et al
29-nov-2022
Practice of BAPNE FIT to Improve Cardiorespiratory Fitness
Romero Naranjo, Francisco Javier
;
González de Benatuil, María Luisamercedes
27-may-2020
Quantitative Study On Selective Attention In Children Aged 8-9 Years Through Bodypercussion
Arnau-Mollá, Antonio Francisco
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
2019
Recursos didácticos sobre percusión corporal y repertorio cubano. Una aproximación desde la perspectiva de las funciones ejecutivas
Romeu López, Claudia Elena
;
González Sánchez, Osmila Seilet
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
jul-2013
Science & art of body percussion: a review
Romero Naranjo, Francisco Javier
25-jul-2015
Singing BAPNE®: Body Percussion and Voice as a Didactic Element
Conti, Davide
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
21-feb-2017
Singing Canons: A Didactic Suggestion, using BAPNE Method
Presti, Giuseppe
;
Romero Naranjo, Francisco Javier
21-feb-2017
Social Competence Between Equals Through Body Percussion According to Method BAPNE in Secondary Students
Fabra-Brell, Eugenio
;
Romero Naranjo, Francisco Javier