Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Cercar per Autor Miñano, Pablo
Saltar a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
O introdueix les primeres lletres:
Ordenar per:
Títol
Data de publicació
Data de enviament
En ordre:
Ascendent
Descendent
Resultats/Pàgina
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autors/Registre:
Tots
1
3
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrant resultats 23 a 35 de 35
< anterior
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
2008
Predicción del rendimiento escolar de los alumnos a partir de las aptitudes, el autoconcepto académico y las atribuciones causales
Miñano, Pablo
;
Cantero Vicente, María Pilar
;
Castejón, Juan Luis
2016
El programa ATCEI: Entornos virtuales para la enseñanza de la competencia emocional
Gilar-Corbi, Raquel
;
Pozo-Rico, Teresa
;
Veas, Alejandro
, et al
2014
Psychometric properties of the Spanish adaptation of the School Attitude Assessment Survey-Revised
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
10-de setembre-2018
Relationship between parent involvement and academic achievement through metacognitive strategies: A multiple multilevel mediation analysis
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Miñano, Pablo
, et al
21-de març-2016
The SAAS-R: A New Instrument to Assess the School Attitudes of Students with High and Low Academic Achievement in Spain
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
, et al
de gener-2012
A structural model of cognitive-motivational variables as explanatory factors of academic achievement in Spanish Language and Mathematics
Miñano, Pablo
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Castejón, Juan Luis
d’octubre-2019
Testing for invariance in a structural model of academic achievement across underachieving and non-underachieving students
Gilar-Corbi, Raquel
;
Miñano, Pablo
;
Veas, Alejandro
, et al
2017
Un contexto interdisciplinario TIC para el desarrollo de un programa de Inteligencia Emocional en Educación Superior
Gilar-Corbi, Raquel
;
Pozo-Rico, Teresa
;
Miñano, Pablo
, et al
2009
Un modelo causal-explicativo sobre la incidencia de las variables cognitivo-motivacionales en el rendimiento académico
Miñano, Pablo
2016
Underachievement in Compulsory Secondary Education: a comparison of statistical methods for identification in Spain
Veas, Alejandro
;
Gilar-Corbi, Raquel
;
Castejón, Juan Luis
, et al
4-de febrer-2020
University Entrance Examinations in Spain: Using the Construct Comparability Approach to Analyze Standards Quality
Veas, Alejandro
;
Navas, Leandro
;
Pozo-Rico, Teresa
, et al
de gener-2017
Validation of the Spanish adaptation of the School Attitude Assessment Survey-Revised using multidimensional Rasch analysis
Veas, Alejandro
;
Castejón, Juan Luis
;
Gilar-Corbi, Raquel
, et al
2011
Variables cognitivas y motivacionales en el rendimiento académico en Lengua y Matemáticas: un modelo estructural
Miñano, Pablo
;
Castejón, Juan Luis