Szpyra-Kozlowska, Jolanta. 2015. Pronunciation in EFL Instruction. A Research-Based Approach. Multilingual Matters. 264 pages
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http://hdl.handle.net/10045/68016
Título: | Szpyra-Kozlowska, Jolanta. 2015. Pronunciation in EFL Instruction. A Research-Based Approach. Multilingual Matters. 264 pages |
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Autor/es: | Calvo Benzies, Yolanda Joy |
Palabras clave: | Pronunciation | EFL instruction |
Área/s de conocimiento: | Filología Inglesa |
Fecha de publicación: | 2016 |
Editor: | Universidad de Alicante. Departamento de Filología Inglesa |
Cita bibliográfica: | Revista Alicantina de Estudios Ingleses. 2016, 29: 265-269. doi:10.14198/raei.2016.29.16 |
Patrocinador/es: | This review was funded by the Autonomous Government of Galicia (Grants number GPC2015/004) and by the Spanish Ministry of Innovation and Industry (Grants number FFI2014-51873-REDT, FFI2015-64057-P). |
URI: | http://dx.doi.org/10.14198/raei.2016.29.16 | http://hdl.handle.net/10045/68016 |
ISSN: | 0214-4808 | 2171-861X (Internet) |
DOI: | 10.14198/raei.2016.29.16 |
Idioma: | eng |
Tipo: | info:eu-repo/semantics/review |
Derechos: | © Revista Alicantina de Estudios Ingleses |
Revisión científica: | si |
Versión del editor: | http://raei.ua.es/ |
Aparece en las colecciones: | Revista Alicantina de Estudios Ingleses - 2016, No. 29 |
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