El treball autònom de l’alumnat: un cas aplicable a l’assignatura 12039

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/50787
Información del item - Informació de l'item - Item information
Título: El treball autònom de l’alumnat: un cas aplicable a l’assignatura 12039
Autor/es: Sansano, Gabriel | Santacreu Soler, José Miguel | Martínez Prades, José Antonio | Mataix Azuar, Remedios | Tortosa, Virgilio | Vargas-Llovera, María Dolores | Consuegra Panaligán, Francisco Javier | Ríos Carratalá, Juan Antonio
Grupo/s de investigación o GITE: Memòria, Identitat i Ficcions (MIF) | España Contemporánea (EC) | Corrientes Estéticas en la Literatura Española e Hispanoamericana | Estudios de Teoría Literaria, Literatura Comparada y Teoría de la Traducción Literaria (TeLiCom) | Ecología Espacial y del Paisaje (EEP)
Centro, Departamento o Servicio: Universidad de Alicante. Departamento de Filología Catalana | Universidad de Alicante. Departamento de Humanidades Contemporáneas | Universidad de Alicante. Departamento de Filología Española, Lingüística General y Teoría de la Literatura
Palabras clave: Aprenentatge | Cooperatiu | Transversalitat | Història | Art | Literatura | Cinema
Área/s de conocimiento: Filología Catalana | Historia Contemporánea | Historia del Arte | Literatura Española | Teoría de la Literatura y Literatura Comparada
Fecha de publicación: 2015
Editor: Universidad de Alicante. Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad | Universidad de Alicante. Instituto de Ciencias de la Educación
Cita bibliográfica: Investigación y Propuestas Innovadoras de Redes UA para la Mejora Docente [Recurso electrónico] / coordinadores, José Daniel Alvarez Teruel, María Teresa Tortosa Ybáñez, Neus Pellín Buades. Alicante : Universidad de Alicante, Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad, Instituto de Ciencias de la Educación (ICE), 2015. ISBN 978-84-617-3914-1, pp. 1401-1409
Resumen: A partir d’una assignatura espcífica de postgrau (12039), dissenyada per a estudiants egressats de geografia i història, un grup de professors de la facultat de filosofia i lletres (història contemporània, història de l’art, filología española, antropologia i filologia catalana), elaboren temes de treball diferents que dialoguen entre ells enriquint els objectius inicials de l’assignatura: els coneixements de la història i cultura contemporànies. Amb aquest punt de partida, la xarxa creada explora els punts següents: metodologies docents i col·laboratives per a fomentar la participació activa i el treball en equip de l’alumnat;s’hi treballa sobre alguns casos pràctics sobre els quals investiguen els diversos docents implicats: història i poètiques de la memòria: la violència política en la representació del franquisme, sobre les repercussions del franquisme en l’art i l’arquitectura, repercussions del franquisme en la història i en la novel·la, teatre, cine i documentals, i les seues connexions amb altres literatures i cultures pròximes.
URI: http://hdl.handle.net/10045/50787
ISBN: 978-84-617-3914-1
Idioma: cat
Tipo: info:eu-repo/semantics/bookPart
Derechos: © Del texto: los autores; © De esta edición: Universidad de Alicante, Vicerrectorado de Estudios, Formación y Calidad, Instituto de Ciencias de la Educación (ICE)
Versión del editor: http://hdl.handle.net/10045/44926
Aparece en las colecciones:Docencia - Redes ICE - Capítulos de Libros
INV - EEC - Capítulos de Libros
INV - MIF - Capítols de Llibres
INV - CELEH - Capítulos de Libros
INV - TeLiCom - Capítulos de Libros
INV - EEP - Capítulos de Libros

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
Thumbnail2015_Redes-UA-Mejora-Docente_73.pdf286 kBAdobe PDFAbrir Vista previa


Todos los documentos en RUA están protegidos por derechos de autor. Algunos derechos reservados.