Anar al contingut principal
Endavant ...
Menú de navegació
Idiomes
Valencià
Español
English
Inici
Contacte
Ajuda
Registreu-vos-hi:
El meu RUA
Rebre actualitzacions per correu
Editar perfil
Endavant ...
Avançada
Docència
Institucional
Investigació
Revistes i Congressos
RUA
Busca
Cerca:
Tot el dipòsit
Investigació
Educación Inclusiva y Tecnología (IncluTIC)
INV - IncluTIC - Capítulos de Libros
per
Filtres actuals:
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Comença una nova cerca
Afig filtres:
Utilitzeu filtres per a refinar els resultats de la cerca.
Títol
Autor
Paraules clau
Data de publicació
Tipus de document
Llengua
Centre, unitat o servei
Equival
Conté
ID
No equival
No conté
No ID
Resultats 41-50 de 50.
Anterior
pàgina
1
...
2
3
4
5
Següent
pàgina
Items:
Items
Accés
Vista prèvia
Data publicació
Títol
Autor/s
2018
El TFG en el grado de maestro: competencias, percepciones y líneas de trabajo con tic en alumnado con discapacidad
Lorenzo, Gonzalo
;
Alvarez-Herrero, Juan-Francisco
;
Arráez Vera, Graciela
;
Fernández-Herrero, Jorge
;
García Valero, María Cruz
;
Pérez-Vázquez, Elena
;
Roig-Vila, Rosabel
;
Sauleda Martínez, Luisa Aitana
;
Scagliarini Galiano, Christina
2018
Los Nano Online Open Courses (NOOC) como estrategia docente para el desarrollo de capacidades específicas del alumnado en el ámbito universitario
Gómez-Puerta, Marcos
;
Arráez Vera, Graciela
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
2018
Enseñar y aprender en Aulas Digitales a través de la Realidad Aumentada
Roig-Vila, Rosabel
;
Alvarez-Herrero, Juan-Francisco
;
Flores Lueg, Carolina
;
García Valero, María Cruz
;
Leal Sempere, María
;
Lledó Carreres, Asunción
;
López Meneses, Eloy
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Mengual Andrés, Santiago
;
Vázquez-Cano, Esteban
;
Vilaplana Camús, Ángel
;
Alberola Robles, Cristina
2019
La Realidad aumentada como herramienta de aprendizaje en asignaturas del grado de maestro
Lorenzo, Gonzalo
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Bejarano Franco, María Teresa
;
Bueno Vargas, María José
;
Arráez Vera, Graciela
;
Gómez Barreto, Isabel
;
Pérez-Vázquez, Elena
;
Gilabert-Cerdá, Alba
2018
Metodologías inclusivas percibidas por el alumnado del Grado de Maestro desde el diseño universal para el aprendizaje
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Lorenzo, Gonzalo
2014
Percepciones del alumnado de los Grados de Educación Infantil y Primaria sobre inclusión, accesibilidad y formación de las personas con discapacidad en la Universidad
Lledó Carreres, Asunción
;
Roig-Vila, Rosabel
;
Blasco Mira, Josefa Eugenia
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Perandones González, Teresa María
2013
Avanzando en la atención a la discapacidad en la Universidad: protocolo de orientación de prácticas inclusivas
Lledó Carreres, Asunción
;
Perandones González, Teresa María
;
Blasco Mira, Josefa Eugenia
;
Roig-Vila, Rosabel
2018
El robot Bee-Bot como herramienta de aprendizaje de emociones en alumnado TEA
Pérez-Vázquez, Elena
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Lledó Carreres, Asunción
;
Lorenzo-Lledó, Alejandro
2018
Formación para el uso educativo de las TIC en educación infantil y primaria
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Roig-Vila, Rosabel
;
Lorenzo, Gonzalo
;
Lledó Carreres, Asunción
2018
Contenidos de competencia digital y mediática en el Grado de Maestro
Lorenzo-Lledó, Alejandro
;
Roig-Vila, Rosabel
;
Lorenzo, Gonzalo
Descobreix
Autor
37
Lledó Carreres, Asunción
36
Lorenzo, Gonzalo
22
Lorenzo-Lledó, Alejandro
19
Arráez Vera, Graciela
19
Roig-Vila, Rosabel
.
Autor -
següent >
Paraules clau
8
TIC
7
Acción tutorial
7
Percepciones
6
Discapacidad
4
Docencia
.
Paraules clau -
següent >
Data de publicació
5
2019
16
2018
12
2017
9
2016
3
2015
1
2014
1
2013
1
2011
2
2010
Tipus de document
50
Capítol de Llibre
Llengua
49
Espanyol
1
Anglés
Centre, unitat o servei
47
Universidad de Alicante. Departam...
35
Universidad de Alicante. Departam...
4
Universidad de Alicante. Departam...
3
Universidad de Alicante. Departam...
2
Universidad de Alicante. Departam...
.
Centre, unitat o servei -
següent >