Search


Current filters:
Start a new search

Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 14.
Item hits:
Items
AccessPreviewIssue DateTitleAuthor(s)
Acceso abiertoADUC-Fernandez-llinares2010.pdf.jpg2010Proportional reasoning: how task variables influence the development of students' strategies from primary to secondary schoolFernández-Verdú, Ceneida; Llinares, Salvador; Modestou, Modestina; Gagatsis, Athanasios
Acceso abiertoFernandezLlinares2.pdf.jpg2009Understanding additive and multiplicative structures: the effect of number structure and nature of quantities on primary school students' performanceFernández-Verdú, Ceneida; Llinares, Salvador
Acceso abiertoPME35Fernandez,Llinares,Valls.pdf.jpg2011Development of prospective mathematics teachers’ professional noticing in a specific domain: proportional reasoningFernández-Verdú, Ceneida; Llinares, Salvador; Valls González, Julia
Acceso abiertoSEIEM2011-Fernandez-Valls-Llinares.pdf.jpg2011El desarrollo de un esquema para caracterizar la competencia docente “mirar con sentido” el pensamiento matemático de los estudiantesFernández-Verdú, Ceneida; Valls González, Julia; Llinares, Salvador
Acceso abiertoAS-Fernandez-Llinares-Valls2011.pdf.jpgJun-2011Características del desarrollo de una mirada profesional en estudiantes para profesor de matemáticas en un contexto b-learningFernández-Verdú, Ceneida; Llinares, Salvador; Valls González, Julia
Acceso abiertoSEIEM2010-Fernandez-LLinares281-290.pdf.jpg2010Evolución de los perfiles de los estudiantes de primaria y secundaria cuando resuelven problemas linealesFernández-Verdú, Ceneida; Llinares, Salvador
Acceso abiertoRR_PME Morelia-Fernandez-Llinares-Valls.pdf.jpg2008Implicative analysis of strategies in solving proportional and nonproportional problemsFernández-Verdú, Ceneida; Llinares, Salvador; Valls González, Julia
Acceso abierto2017_Buforn_etal_InvestigacionEnEducacionMatematicaXXI.pdf.jpg2017Conocimiento del razonamiento proporcional de los estudiantes para maestro y cómo reconocen características de la comprensión de los estudiantesBuforn, Àngela; Fernández-Verdú, Ceneida; Llinares, Salvador
Acceso abierto2015_Buforn_Fernandez_Ensayos.pdf.jpg2015Cómo reconocen los estudiantes para maestro evidencias del razonamiento up and down en los estudiantesBuforn, Àngela; Fernández-Verdú, Ceneida
Acceso abierto2012_Fernandez_Llinares_RELIME.pdf.jpgMar-2012Relaciones implicativas entre las estrategias empleadas en la resolución de situaciones lineales y no linealesFernández-Verdú, Ceneida; Llinares, Salvador