Trobades entre el sector professional i la universitat. Ús de les fonts no acadèmiques en publicitat

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10045/76148
Registro completo de metadatos
Registro completo de metadatos
Campo DCValorIdioma
dc.contributorGrupo de Estudios sobre Comunicación Estratégica (E-COM)es_ES
dc.contributor.authorPapí-Gálvez, Natalia-
dc.contributor.otherUniversidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Sociales_ES
dc.date.accessioned2018-06-01T07:15:14Z-
dc.date.available2018-06-01T07:15:14Z-
dc.date.issued2018-05-
dc.identifier.citationComunicació. Revista de Recerca i d'Anàlisi. 2018, 35(1): 115-131. doi:10.2436/20.3008.01.169es_ES
dc.identifier.issn2014-0304-
dc.identifier.issn2014-0444 (Internet)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10045/76148-
dc.description.abstractAquesta proposta explora la presència de fonts d’origen no acadèmic en pàgines i estudis acadèmics. En concret, pretén recopilar i ordenar les fonts principals amb presència a Internet originades des d’aquest enfocament i observar si aquestes fonts són utilitzades en els articles científics en l’àmbit de la comunicació des de l’any 2010. S’hi recullen fonts especialitzades que, amb la cautela necessària, podrien fer aportacions al plantejament i a la identificació de l’objecte d’estudi, i també un conjunt d’investigacions del sector que podrien contribuir a l’avanç del coneixement. S’hi utilitzen informes d’algunes fonts recollides, però, sobretot, d’altres organitzacions, per al plantejament del tema de les publicacions seleccionades.es_ES
dc.description.abstractThis proposal explores the presence of sources of non-academic origin in web pages and academic studies. Specifically, it seeks to collect and to put in order the main sources with presence on the Internet which have originated from this approach, and to see if these sources have been used in scientific articles in the field of communication since 2010. It compiles specialized sources that, with the necessary caution, could make contributions to the approach and identification of the object of study, as well as a group of investigations of the sector that could contribute to the advance of knowledge. Reports are used from some of the sources compiled but, above all, information provided by other organizations is used to approach the subject of the selected publications.es_ES
dc.description.sponsorshipAquest treball forma part del projecte «25 años de investigación sobre Comunicación en España (1990-2015): producción científica, comunidad académica y contexto institucional», finançat pel Pla estatal d’R+D+I (CSO2013-40684-P).es_ES
dc.languagecates_ES
dc.languagespa-
dc.publisherSocietat Catalana de Comunicacióes_ES
dc.rightsLlicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SenseObresDerivades 4.0es_ES
dc.subjectFonts d’informacióes_ES
dc.subjectProducció científicaes_ES
dc.subjectPublicitates_ES
dc.subjectMitjans publicitarises_ES
dc.subjectSector professionales_ES
dc.subjectUniversitates_ES
dc.subjectInformation sourceses_ES
dc.subjectScientific productiones_ES
dc.subjectAdvertisinges_ES
dc.subjectAdvertising mediaes_ES
dc.subjectProfessional sectores_ES
dc.subjectUniversityes_ES
dc.subject.otherComunicación Audiovisual y Publicidades_ES
dc.titleTrobades entre el sector professional i la universitat. Ús de les fonts no acadèmiques en publicitates_ES
dc.title.alternativeCommon points of view between the professional sector and the university. Use of non-academic sources in advertisinges_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.peerreviewedsies_ES
dc.identifier.doi10.2436/20.3008.01.169-
dc.relation.publisherversionhttps://doi.org/10.2436/20.3008.01.169es_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.relation.projectIDinfo:eu-repo/grantAgreement/MINECO//CSO2013-40684-P-
Aparece en las colecciones:INV - E-COM - Artículos de Revistas

Archivos en este ítem:
Archivos en este ítem:
Archivo Descripción TamañoFormato 
Thumbnail2018_Papi_Comunicacio.pdfArtículo original306 kBAdobe PDFAbrir Vista previa
Thumbnail2018_Papi_Comunicacio_Cast.pdfTraducción castellano111,05 kBAdobe PDFAbrir Vista previa


Este ítem está licenciado bajo Licencia Creative Commons Creative Commons