Research gaps in accessibility and MOOCs: A systematic literature review 2008-2016 (dataset December 2016)
Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem
http://hdl.handle.net/10045/61628
Títol: | Research gaps in accessibility and MOOCs: A systematic literature review 2008-2016 (dataset December 2016) |
---|---|
Autors: | Sánchez Gordón, Sandra | Luján-Mora, Sergio |
Grups d'investigació o GITE: | Lucentia |
Centre, Departament o Servei: | Universidad de Alicante. Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos |
Paraules clau: | Accessibility | MOOC | Systematic | Literature review |
Àrees de coneixement: | Lenguajes y Sistemas Informáticos |
Data de creació: | 11-de gener-2017 |
Data de publicació: | 12-de gener-2017 |
Resum: | This study presents the results of a systematic literature review on the combined field of Accessibility and Massive Open Online Courses (MOOCs), covering the time period from 2008 to 2016 December. This dataset updates the previous release from 2008 to 2016 May (http://hdl.handle.net/10045/54846) and from 2008 to 2016 July (http://hdl.handle.net/10045/57409). |
URI: | http://hdl.handle.net/10045/61628 |
Idioma: | eng |
Tipus: | dataset |
Drets: | Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 |
Revisió científica: | no |
Apareix a la col·lecció: | INV - ALISoft - Recursos Audiovisuales y Multimedia INV - LUCENTIA - Recursos Multimedia |
Arxius per aquest ítem:
Arxiu | Descripció | Tamany | Format | |
---|---|---|---|---|
Accessible-MOOCs-Systematic-Literature-Review-2008-Dec2016-Dataset.xlsx | 46,5 kB | Microsoft Office Excel 2007 workbook | Obrir | |
Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons