Research gaps in accessibility and MOOCs: A systematic literature review 2008-2016 (dataset December 2016)

Empreu sempre aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem http://hdl.handle.net/10045/61628
Información del item - Informació de l'item - Item information
Títol: Research gaps in accessibility and MOOCs: A systematic literature review 2008-2016 (dataset December 2016)
Autors: Sánchez Gordón, Sandra | Luján-Mora, Sergio
Grups d'investigació o GITE: Lucentia
Centre, Departament o Servei: Universidad de Alicante. Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos
Paraules clau: Accessibility | MOOC | Systematic | Literature review
Àrees de coneixement: Lenguajes y Sistemas Informáticos
Data de creació: 11-de gener-2017
Data de publicació: 12-de gener-2017
Resum: This study presents the results of a systematic literature review on the combined field of Accessibility and Massive Open Online Courses (MOOCs), covering the time period from 2008 to 2016 December. This dataset updates the previous release from 2008 to 2016 May (http://hdl.handle.net/10045/54846) and from 2008 to 2016 July (http://hdl.handle.net/10045/57409).
URI: http://hdl.handle.net/10045/61628
Idioma: eng
Tipus: dataset
Drets: Licencia Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0
Revisió científica: no
Apareix a la col·lecció: INV - ALISoft - Recursos Audiovisuales y Multimedia
INV - LUCENTIA - Recursos Multimedia

Arxius per aquest ítem:
Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció Tamany Format  
Accessible-MOOCs-Systematic-Literature-Review-2008-Dec2016-Dataset.xlsx46,5 kBMicrosoft Office Excel 2007 workbookObrir


Aquest ítem està subjecte a una llicència de Creative Commons Llicència Creative Commons Creative Commons